bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۲۲۳۳
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۱۹ - ۲۲ آذر ۱۳۹۴
در ادامه طرح تشدید نظارت بر وضعیت بهداشتی پنج صنف قنادی، نانوایی، ساندویچی، رستوران و عمده فروشی در بوشهر، طرح تشدید نظارت بر نانوایی‌ها آغاز شد.
 مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت بوشهر گفت: اجرای طرح تشدید نظارت بر وضعیت بهداشتی پنج صنف قنادی، نانوایی، ساندویچی، رستوران و عمده فروشی در آذرماه سال جاری در راستای اجرای طرح تحول نظام سلامت، طرح کنترل و نظارت بهداشتی بر صنف نانوایی آغاز شد.

زهرا کمال گفت: با توجه به اهمیت رعایت بهداشت فردی کارکنان و تاثیر آن در حفظ سلامت عموم و همچنین کسب رضایت شهروندان، در این طرح علاوه بر تاکید بازرسان بر رعایت همه موازین بهداشتی، بر رعایت بهداشت فردی نظارت بیشتری کرده و در صورت مشاهده تخلف بهداشتی به ویژه امتناع کارگران از پوشیدن لباس کار مناسب، مطابق با مقررات به طور قاطع برخورد می‌شود.

وی افزود: همچون گذشته در حین بازرسی از صنف نانوایی، نمونه‌برداری از آنان به منظور بررسی وجود جوش شیرین در تهیه نان انجام می‌شود.

کمال، بهبود وضعیت بهسازی، تعویض میزهای فرسوده کار، پالت‌گذاری برای نگهداری کیسه‌های آرد و رعایت هر چه بیشتر نظافت عمومی در نانوائی‌ها را از جمله اهداف این طرح عنوان کرد و ادامه داد: امیدواریم در پایان مرحله سوم طرح شاهد ارتقای شاخص‌های بهداشتی در این صنف باشیم.
برچسب ها: نانوایی ، نظارت ، بوشهر
نام:
ایمیل:
* نظر: