bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۲۲۴
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۱۱ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۴
همزمان با ماه مبارک رمضان ۶۳۰ مبلغ و مبلغه برای تبیین و تبلیغ معارف دینی و اهمیت و جایگاه ماه مبارک رمضان به نقاط مختلف استان بوشهر اعزام شدند.
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان ۶۳۰ مبلغ و مبلغه برای تبیین و تبلیغ معارف دینی و اهمیت و جایگاه ماه مبارک رمضان به نقاط مختلف استان بوشهر اعزام شدند.
 
حجت‌الاسلام سیدعلی‌پناه  محمودی‌نیا با تبریک ماه مبارک رمضان ویژگی‌های ماه مبارک رمضان را برشمرد و با بیان اینکه این ماه بهترین فرصت برای جذب جوانان و نوجوانان در مشارکت برنامه‌های دینی مذهبی است اظهار داشت: ماه رمضان فرصت بسیار مناسب برای دمیدن روح امید در مردم و جوانان، جذب آنان و ارائه آموزش‌های دینی است .

وی، با بیان اینکه، ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای ارتقا سطح معنوی، توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی و دینی در جامعه است تصریح کرد: ماه نزول قرآن کریم در آن ویژگی‌های منحصری دارد که باید ازاین فرصت برای خودسازی، تهذیب نفس، ارتقا سطح معنوی و توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی و دینی استفاده کرد.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه مساجد آماده پذیرایی از روزه‌داران شده است گفت: امسال برنامه‌های متعددی برای مساجد استان بوشهر تدارک دیده شده که علاوه بر اقامه نماز جماعت، قرائت روزانه جز‌هایی از قرآن مجید هم انجام می‌شود.

محمودی‌نیا  با بیان اینکه تمام مساجد استان بوشهر دارای روحانی هستند بیان کرد: همزمان با ماه مبارک رمضان 630 مبلغ و مبلغه برای تبیین  و تبلیغ معارف دینی و اهمیت و جایگاه ماه مبارک رمضان به نقاط مختلف استان بوشهر اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه 130 تن از روحانی‌ها مبلغه هستند گفت: از 630 نفر روحانی اعزام شده به نقاط مختلف استان بوشهر 500 تن آنان مبلغ و 130 تن مبلغه هستند که از قم، دفتر مراجع، گروه‎های جهادی و تبلیغی دعوت شده تا در ایام مبارک ماه رمضان در مساجد و حسینیه‎های استان حضور یابند.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر برپایی تفسیر قرآن کریم، اجرای برنامه ترتیل خوانی، برنامه‌های ویژه شب‌های قدر، بیان فضائل اخلاقی، سبک زندگی اسلامی و ایرانی، امر به معروف و نهی از منکر، عفاف و حجاب اسلامی و کسب و کار حلال از برنامه‌های مبلغان در نشست‌های ماه مبارک رمضان با روزه داران دانست.

محمودی‌نیا پیرامون ضرورت روزه داری و رسیدن به تقوای الهی خاطرنشان کرد:  فرایض دینی در رشد و تعالی انسان تأثیر بسزایی دارد و می‌تواند فرد را به رشد، کمال و خصایص رده بالای انسانی برساند.
منبع:
تسنیم
برچسب ها: بوشهر ، ماه رمضان
نام:
ایمیل:
* نظر: