bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۲۲۴۹
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۱۸ - ۲۳ آذر ۱۳۹۴
دیدار تیم‌های پرسپولیس و گسترش فولاد تبریز با برتری یک بر صفر پرسپولیس به پایان رسید.
در ادامه هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال ایران پرسپولیس تهران از 16:20 در ورزشگاه آزادی میزبان گسترش فولاد تبریز بود که این دیدار در نهایت با برتری یک بر صفر پرسپولیس به پایان رسید. تک گل این دیدار را جری بینستون در دقیقه 35 به ثمر رساند.

نیمه نخست

دقیقه 6 یاران پرسپولیس حرکت خوبی را از میانه‌های زمین آغاز کردند که حاصل آن تک به تک شدن جری بینستون با دروازه‌بان گسترش فولاد بود اما ضربه این بازیکن به تیر افقی دروازه برخورد کرد و به بیرون رفت.

در دقیقه 10 فرشاد احمدزاده روی خط محوطه جریمه حریف صاحب توپ شد و با یک ضربه پای چپ قصد داشت دروازه گسترش را باز کند اما توپ او از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 27 مگنو باتیستا مهاجم برزیلی گسترش فولاد از راه دور دروازه پرسپولیس را هدف قرار داد اما واکنش خوب سوشا مکانی باعث شد توپ به کرنر برود.

دقیقه 35 محسن مسلمان حرکت خوبی را از سمت چپ آغاز کرد و با ارسال توپ روی دروازه، جری بینستون را در فرصت گلزنی قرار داد و این مهاجم نیز با یک ضربه سر زیبا تک گل نیمه اول را به ثمر رساند.

نیمه دوم

تنها موقعیت حساس نیمه دوم دقیقه 55 رخ داد. اشتباه محسن بنگر باعث شد محمدامین درویشی درون محوطه جریمه پرسپولیس با سوشا مکانی تک به تک شود اما واکنش خوب مکانی اجازه نداد دروازه پرسپولیس باز شود.

گسترش فولاد در طول این نیمه جملات پراکنده‌ای را روی دروازه میزبان خود ترتیب داد اما نتوانست دیگر موقعیت خطرناکی خلق کند. پرسپولیس هم که در نیمه دوم به ضدحملات روی آورده بود در این کار بابرنامه نشان نداد تا بازی با همان یک گل به سود شاگردان برانکو به پایان برسد.

پرسپولیس با این برد تعداد پیروزی‌هایش در فصل جاری را به شش رساند و با 22 امتیاز به رده ششم جدول صعود کرد.

ترکیب پرسپولیس: سوشا مکانی، امید عالیشاه، محسن بنگر، احمد نوراللهی، فرشاد احمدزاده (میلاد کمندانی، 61)، کمال کامیابی‌نیا، جری بیستون، محمد انصاری، علیرضا نورمحمدی (لوکا ماریچ، 54)، رامین رضائیان و محسن مسلمان بازی را آغاز کرد.

ترکیب گسترش فولاد: گیورگی گئورگف، سید امین نظامی پور، منگو باتیستا داسیلوا، مهدی کیانی، مرتضی اسدی، شهرام گودرزی (سعید دقیقی، 80)، محمدامین درویشی، محمد نصرتی، داریوش شجاعیان، مصطفی اکرامی و امیر کریمی (علیرضا لطفی، 63).
نام:
ایمیل:
* نظر: