bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۲۲۵۹
تاریخ انتشار: ۴۴ : ۱۵ - ۲۴ آذر ۱۳۹۴
مهدی مهدوی کیا در نظرسنجی انجام شده برای انتخاب برترین هافبک راست تاریخ ایران با اختلافی فاحش عنوان اول را به خود اختصاص داد.
ستاره سابق فوتبال ایران که پرسابقه ترین فوتبالیست ایران در لیگ های اروپایی نیز محسوب می شود بعد از کناره گیری از فوتبال در حال آموزش به بازیکنان پایه است. او که شب گذشته عنوان برترین هافبک راست تاریخ فوتبال ایران را به خود اختصاص داد در این باره به خبرنگار ما می گوید: نمی دانم با چه زبانی و به چه شکل از کسانی که به من رای دادند تشکر کنم. همه آنها برای من ارزشمند هستند و واقعا ممنونم که هنوز به یادم هستند و اینگونه مرا شرمنده خود کرده اند.

وی ادامه داد: واقعا برایم تک تک آرا ارزشمند و قابل احترام است و همیشه دوست داشتم روابطه حسنه ای با مردم و هواداران داشته باشم و این احترام نیز همیشه متقابل بوده. 

مهدوی کیا بار دیگر با تشکر از هواداران گفت: همیشه با حمایت آنها در تیم ملی و تیم باشگاهی ام انرژی گرفتم. فراموش نمی کنم که با حمایت مردم، زحمت مربیان و همبازیانم و نیز حمایت رسانه ها مدارج پیشرفت رو طی کردم. سعی کردم بهترین بازی ها را ارایه کنم و از این طریق قدردان زحمات آنها باشم. هواداران پرسپولیس همیشه به من لطف داشتند. خودم هوادار بودم و زمانی خودم به عنوان هوادار به استادیوم می رفتم و آنها را کاملا درک می کنم. 

او در واکنش به این سوال که با توجه به محبوبیتی که بین فوتبالدوستان دارد استقلالی ها و تراکتوری ها نیز مطمئنا به او رای داده اند گفت: در بازی های ملی تمام تماشاگران حمایت و تشویقم میکردند. سعی می‌کردم در بازی با استقلال و تراکتور و تیم‌های دیگر بهترین بازی را در زمین داشته باشم و احترام حریفان را نیز حفظ کنم. همانطور که گفتم همیشه احترام دیدم و احترام گذاشتم و از تماشاگران تیم های دیگر هم ممنونم. من سابقه حضور در داماش را هم دارم و برای تمام فوتبال دوستان گیلانی هم آرزوی بهترین ها را می کنم و از آنها نیز که در زمان حضورم در این تیم حمایتم کردند تشکر می کنم. 

مهدوی کیا درباره رقیبانش در این نظرسنجی نیز گفت: نامجو مطلق و کرمانی مقدم فوتبالیست های بی نظیر و فوق العاده ای بودند و ویژگی های خاص و منحصر به فردی داشتند. نوازی در بانک ملی هم تیمی ام بود و در فوتبال به حق واقعی اش نرسید.  افتخار می کنم زمانی با نامجو مطلق همبازی بودم و نوازی هم فوتبالش خیلی تاثیرگذار بود و برایش آرزوی موفقیت می کنم.
نام:
ایمیل:
* نظر: