bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۲۴۷
تاریخ انتشار: ۱۹ : ۱۱ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۴
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر تصریح کرد: براساس طرح توانمند سازی و آموزش های مهارتی روستاییان، عشایر و مناطق محروم و مرزی طرح نیازسنجی آموزش 187 روستای این استان انجام شد.
بامداد۲۴: مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر تصریح کرد: براساس طرح توانمند سازی و آموزش های مهارتی روستاییان، عشایر و مناطق محروم و مرزی طرح نیازسنجی آموزش 187 روستای این استان انجام شد.

 عبدالرسول کازرونی درجمع خبرنگاران اضافه کرد: در این طرح نیازسنجی روستایی استان بوشهر در بخش های خدمات، گردشگری، کشاورزی، صنعت، صنایع دستی، فرهنگ و هنر انجام و نیازهای آموزشی روستاییان هر شهرستان احصا شده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان بیان داشت: اولویت بندی نیازسنجی هر شهرستان براساس فرم های تکمیل شده و استخراج نیازهای آموزشی و اعمال نظرات کارگروه اشتغال شهرستان تدوین و نهایی شده که با امضای فرماندار هر شهرستان و مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای تایید و تا دو سال قابلیت اجرا دارد. 

وی افزود: توسعه روستاها و ایجاد شرایط لازم برای ماندگاری روستاییان با ایجاد اشتغال می تواند نقش بسزایی در جلوگیری از مهاجرت روستاییان به سمت شهرهای کوچک و کلانشهرها باشد.

عبدالرسول کازرونی ادامه داد: ارایه آموزش های فنی و حرفه ای با توجه به نیاز و ظرفیت های موجود در روستاها به افراد نقشی مهم در ایجاد اشتغال و حل مشکلات بیکاری در جامعه دارد
برچسب ها: بوشهر
نام:
ایمیل:
* نظر: