bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۲۴۸۱
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۱۸ - ۱۵ دی ۱۳۹۴
مسعود شکوهی اظهار امیدواری کرد: تحقق این طرح ها و عملیاتی شدن آن ها در بهبود وضعیت رفاهی و معیشتی فرهنگیان موُثر باشد.
مدیر موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان استان بوشهر گفت: 18 مصوبه سفر مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان به استان بوشهر اجرایی می شود.

 مسعود شکوهی با اعلام این مطلب گفت: در سفر سه روزه مدیر عامل صندوق ذخیره فرهنگیان کشور و سه تن از معاونان و مدیران وی، با طرح های پیشنهادی این نمایندگی از جمله طرح احداث مجتمع تجاری، اداری، تفریحی، طرح احداث درمانگاه تخصصی فرهنگیان و طرح احداث نیروگاه گازی تولید برق 25 مگاواتی موافقت شد.

وی طرح تاسیس شرکت حمل ونقل و خدمات دریایی و تاسیسات بندری و همچنین طرح پرورش آبزیان دریایی و طرح احداث مرکز خرید فرهنگیان را از دیگر مصوبات این سفر ذکر کرد و افزود: طرح احداث سردخانه ده هزار تنی ، طرح احداث 2 واحد آموزشی تمام هوشمند در دوره اول متوسطه و طرح احداث واحد های تجاری در اراضی بلااستفاده مدارس نیز اجرایی خواهد شد.

مدیر صندوق ذخیره فرهنگیان استان بوشهر طرح های خرید کشتی تفریحی، تاسیس شرکت سرمایه گذاری استانی، طرح احداث مجتمع پتروشیمی در منطقه ویژه انرژی شمال استان بوشهر و احداث مجتمع مسکونی 32 واحدی فرهنگیان نیز از دیگر مصوبات این سفر بوده است.

شکوهی خاطرنشان کرد:طرح مشارکت در احداث مجتمع معدنی و صنعتی، طرح تاسیس فروشگاه مجازی ، طرح احداث مجتمع گردشگری و تفریحی فرهنگیان و طرح مرمت و بازسازی عمارت تاریخی ملک و تبدیل آن به هتل با هماهنگی و مشارکت میراث فرهنگی در این سفر به تصویب رسیده و اجرایی خواهد شد.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد تحقق این طرح ها و عملیاتی شدن آن ها در بهبود وضعیت رفاهی و معیشتی فرهنگیان موُثر باشد.
نام:
ایمیل:
* نظر: