bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۲۴۹۸
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۹ - ۱۶ دی ۱۳۹۴
سرمربی تیم جوانان شاهین شهرداری گفت: ورود شهرداری به روند اجرایی تیم تأثیر بسزایی در بالا بردن انگیزه و روحیه تیم داشته است.
مسعود احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در بوشهر در خصوص شرایط تیم شاهین شهرداری بوشهر اظهار داشت: بعد از شروع خوبی که در ابتدای رقابت‌ها داشتیم در ادامه با مشکلاتی که در برگزاری تمرینات و مسائل مالی مواجه شدیم، دچار افت شدیم و نتوانستیم نتایج خوب ابتدای فصل را تکرار کنیم.

سرمربی تیم جوانان شاهین شهرداری بوشهر افزود: پیگیری‌ها و حمایت‌های رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر در ابتدای رقابت‌ها باعث حفظ این تیم در رقابت‌ها شد و خوشبختانه اخیراً با ورود شهرداری به روند اجرایی تیم تأثیر بسزایی در بالا بردن انگیزه و روحیه تیم داشت و دو پیروزی پیاپی کسب شد اما برای  کسب نتایج بهتر نیاز به امکانات بیشتر و حمایت‌های لازم داریم.

احمدی با اشاره به هدفمند حرکت کردن تیمش تاکید کرد: برای ارتقاء سطح فنی بازیکنان سعی کرده‌ایم با استفاده روانشناس به بازیکنان هدف بدهیم و حد توانایی آن‌ها را مشخص کنیم و در ضمن سطح سواد فوتبالی آن‌ها را بالاتر ببریم.

وی اظهار داشت: در طول هفته کلاس‌های آموزشی و تئوری فوتبال برای بازیکنان برگزار می‌کنیم و همچنین تغذیه و استراحت آن‌ها را تحت کنترل داریم و این موارد را با هدفمندی خاصی دنبال می‌کنیم.

احمدی ضمن تاکید بر استعدادهای ناب فوتبال در استان بوشهر گفت: در تمامی استان استعدادهای زیادی داریم که اگر به آن‌ها بهای لازم داده شود می‌توانیم در سطح فوتبال کشور حرف اول را بزنیم و در این راه مربیان فوتبال در سطوح باید ارتباط و تعامل بیشتری با هم داشته باشند.

سرمربی تیم جوانان شاهین شهرداری بوشهر در پایان گفت: با تشکر از زحمات آقایان دمشقی، محمدی و جوهری و حمایت هواداران امیدوارم بتوانیم نتایج قابل قبولی در ادامه رقابت‌ها کسب کنیم.
برچسب ها: فوتبال ، شاهین ، بوشهر
نام:
ایمیل:
* نظر: