bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۲۵۰
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۱۱ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۴
مهم‌ترین خواسته مردم از مسئولان ارشد استان و شهرستان، استقرار ادارات جدید است و انتظار داریم فرماندار جدید در این راستا اهتمام ورزد.
نائب رئیس شورای اسلامی شهرستان عسلویه خواستار استقرار ادارات در شهرستان عسلویه شد و گفت: مهم‌ترین خواسته مردم از مسئولان ارشد استان و شهرستان، استقرار ادارات جدید است و انتظار داریم فرماندار جدید در این راستا اهتمام ورزد.


 مهدی غلامپور صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به انتخاب فرماندار جدید عسلویه اظهار داشت: عسلویه از شهرستان‌های بسیار مهم و استراتژیک در استان است و باید توجه ویژه‌ای به این شهرستان صورت گیرد.

وی به انتخاب نادری به عنوان فرماندار جدید اشاره کرد و با اشاره به توانمندی بالای وی افزود: نادری توان مدیریتی بالا، سابقه طولانی در بخشداری عسلویه، تعامل بسیار خوب با نفت و گاز دارد و قطعا با حضور ایشان در فرمانداری عسلویه، شاهد رشد و شکوفایی شهرستان عسلویه خواهیم بود.

غلامپور خاطرنشان کرد: نادری تعامل و روابط بسیار خوبی در مرکز کشور، وزارت نفت و همچنین با نمایندگان مرم در مجلس دارد و این پتانسیل‌ها، برای پیشرفت شهرستان بسیار کارساز خواهد بود.

وی خواستار استقرار ادارات در شهرستان عسلویه شد و گفت: مهم‌ترین خواسته مردم از مسئولان ارشد استان و شهرستان، استقرار ادارات جدید است و انتظار داریم فرماندار جدید در این راستا اهتمام ورزد.

غلامپور اضافه کرد: حدود 70 هزار نفر در شرکت‌های مستقر در شهرستان عسلویه، شاغل هستند و این در حالیست که این شهرستان دارای 300 جوان تحصیلکرده بیکار است که با توجه به نگاه بسیار خوب مهندس یوسفی و تلاش‌های مدیرعامل و مدیرکار و اشتغال امیدواریم بیکاری در شهرستان ریشه‌کن شود.

نائب رئیس شورای اسلامی شهرستان عسلویه گفت: شوراهای اسلامی بخش مرکزی و بخش چاه‌مبارک و شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای شهرستان عسلویه آماده همکاری با فرماندار جدید هستند و همه باید در مسیر اعتلای عسلویه گام برداریم.
منبع:
فارس
برچسب ها: بوشهر ، عسلویه
نام:
ایمیل:
* نظر: