bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۲۶۵۲
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۱۷ - ۳۰ دی ۱۳۹۴
برد شاهین و سقوط کارگر در لیگ دو؛
هفته چهاردهم لیگ برتر در حالی‌ آغاز شد که تیم‌های استان برای جبران نتایج هفته قبل پا میدان گذاشتند که به جز شاهین بقیه تیم‌ها در این راه ناکام ماندند.
هفته چهاردهم لیگ برتر در حالی‌ آغاز شد که تیم‌های استان برای جبران نتایج هفته قبل پا میدان گذاشتند که به جز شاهین بقیه تیم‌ها در این راه ناکام ماندند. تیم پرسپولیس که هفته قبل در خانه متوقف برای پیروزی دلچسب به اهواز رفت تا به مصاف تیم کارون این شهر برود ولی به نتیجه مساوی رضایت داد.
سرمربی تیم پرسپولیس گناوه در گفت‌گو با بامداد جنوب با بیان این‌که این بازی برای ما شش امتیازی بود، افزود: تیم ما 15 امتیاز و تیم کارون اهواز 14 امتیاز در جدول مسابقات داشت. ما در این بازی سعی کردیم فضاهای عمق دفاع را ببندیم، چون اکثر حمله‌‌های تیم اهوازی از عمق دفاع بود. برای همین برنامه ما برای این بازی توپ‌گیری در عمق دفاعی زمین خود و سپس ضد حمله بود تا بتوانیم به تیم کارون فشار وارد کنیم.

نادر جعفری با بیان این‌که در نیمه اول بازی را اراده کردیم، تصریح کرد: در این نیمه توانستیم در زمین تاکتیک خود را پیاده کنیم و موقعیتی به تیم حریف ندادیم و البته روی ضد حمله دو موقعیت خوب را از دست دادیم ولی در کل بازی در این نیمه متعادل بود. در نیمه دوم تیم اهوازی که در خانه بازی می‌کرد برای برد به زمین آمد و فشار را بر روی دروازه تیم ما بیشتر کرد‌. حملات آنها بیشتر در عمق و کناره‌ها بود اما دفاع تیم ما خیلی خوب عمل کرد.
وی در ادامه با بیان این‌که متاسفانه به دلیل تعلل بازیکنان تیم و یک اشتباه کوچک در دفاع از همان عمق دفاعی که تاکتیک اصلی تیم کارون اهواز بود گل را دریافت کردیم، افزود: در ادامه تیم ما سعی کرد گل دوم را نخورد و اختلاف در را همان یک گل نگه ‌دارد و خوشبختانه در دقیقه 90 در یک ضد حمله توانستیم گل مساوی را بزنیم و یک امتیاز با ارزش را به‌دست آوریم. بچه‌های ما در این بازی خیلی خوب ظاهر شدند و تلاش زیادی کردند و از همه مهم‌تر تاکتیک‌های مورد‌نظر ما را در این بازی به طور کامل جرا کردند و من این نتیجه را مدیون این بازیکنان هستم.

سرمربی تیم پرسپولیس گناوه در مورد قضاوت داور این بازی با بیان این‌که که داوری این بازی هیچ مشکلی نداشت، افزود: داور مسابقه به خوبی بازی را کنترل کرد. هر وقت تیم ما در خاج خونه بازی می‌کرد، نگران قضاوت داوری بودیم اما تیم داوری خیلی بی‌طرف داوری کرد.
جعفری در مورد بهترین بازیکن پرسپولیس در این بازی گفت: کار تیم ما در این بازی یک کار گروهی بود و همه بازیکنان خوب عمل کردند. این بازی از بازی‌های بود که نقاط ضعف کمی داشتیم اما اشتباهات فردی در این بازی داشتیم و دو موقعیت جدی به خاطر همین اشتباهات بر روی دروازه‌ ما رخ داد. البته نقطه قوت تیم هم دفاع تیمی بود.
وی در مورد بازی بعدی این تیم گفت: به خاطر برخی بازی‌های عقب مونده گروه، یک هفته استراحت داریم. بازی بعدی ما با بعثت کرمانشاه در گناوه که تیم سوم جدول است و بازی بسیار سختی است ولی ما باید در این بازی خانگی 3 امتیاز ممکن را کسب کنیم تا از قعر جدول فاصله بگیریم.

لازم به ذکر است که در این بازی وحید اسماعیلی برای پرسپولیس گناوه و محمد سوادکویی برای کارون اهواز گلزنی کردند. هم‌چنین در این بازی برای پرسپولیس گناوه سید رامین موسوی به جای پرهام سلیمی، محمدرضا بهروزی به جای احمد سیفی و سجاد بهروزی عزیز کنعانی به میدان رفتند.
همچین در دیگر بازی‌های نمایندگان استان در لیگ دسته دو کشور تیم شاهین شهرداری که قرار بود روز گذشته در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر به مصاف تیم صنعت ساری برود، به دلیل حضور نیافتن تیم صنعت ساری، تیم شاهین با نتیجه 3-0 برنده این بازی شد و جایگاه خود را در صدر جدول گروهش تثبیت کرد.

تیم پارس جنوبی جم در یک بازی حساس در جم به مصاف بادران تهرانرفت ولی نتوانست این بازی را ببرد و با نتیجه 0-0 متوقف شد. در این دیدار محمد علی اکبرخواه برای تیم پارس جنوبی و شهرام عبادزاده برای تیم باداران تهران گلزنی کرد.
همچنین در دیگز بازی لیگ دسته دو کشور تیم کارگز بنه‌گز در اهرم به مصاف تیم شهرداری کامیاران که در نهایت با نتیجه 3-1 شکست خورد با لیگ دسته دو وداع کرد. این بازی از ساعت ۱۴:۱۵ روز دوشنبه آغاز شد، در نیمه اول زرد پوشان بنه‌گز برحریف برتری داشتند و حملات گسترده‌ای را بر دروازه شهرداری پی‌ریزی کردند تا این‌که در دقیقه ۲۵ بازی باشوت از راه دور احسان رستمی تیم کار‌گر از حریف پیش افتاد. در ادامه دلواری می‌توانست برتری کار‌گر را دو برابر کند ولی این بازیکن بعد از این‌که چند بازیکن شهرداری را از میان برداشت ضربه نهایی را با بی‌دقتی به مدافع حریف کوبید تا نیمه اول با همین یک گل به پایان برسد.
نیمه دوم بازی برخلاف نیمه نخست برتری با تیم میهمان بود در این نیمه کار‌گر هیچ نشانی از تیم نیمه اول نداشت‌. حملات تیم شهرداری کامیاران در این نیمه سه بار نتیجه داد تا کار‌گر این بازی را با نتیجه ۳ بر یک واگذار کند و به سقوط نزدیک‌تر شود. گل‌های تیم شهرداری را دراین بازی امین اسدی دقایق ۵۵ و۶۵ و صابر ملکی در دقیقه ۶۷ وارد دروازه کار‌گر کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر: