bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۲۷۳
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۱۴ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۴
سراهی وحدتیه و مسیر منتهی به آن چند سالی است که به یکی از راههای ترانزیتی این استان تبدیل شده و به دلیل حادثه خیز بودن سراهی و کم عرض بودن جاده، ساماندهی آن ضروری است
 مردم و مسوولان شهرستان دشتستان استان بوشهر می گویند: سراهی وحدتیه و مسیر منتهی به آن چند سالی است که به یکی از راههای ترانزیتی این استان تبدیل شده و به دلیل حادثه خیز بودن سراهی و کم عرض بودن جاده، ساماندهی آن ضروری است.

 این جاده علاوه بر افزایش بار ترافیکی شهر وحدتیه و سعدآباد و روستاهای مسیر به عنوان یکی از راههای ارتباطی مهم استانهای فارس و کهگلویه و بویر احمد به استان خوزستان تبدیل شده است.

رییس شورای شهر وحدتیه در این باره گفت: با توجه به این که جاده وحدتیه به عنوان یکی از محورهای اصلی ورودی خودروهای مسافری و باری از استانهای فارس و کهگلویه و بویر احمد به استان های خوزستان و شهرستان گناوه و حجم ترافیک آن بالا است به مدیریت ترافیکی نیاز است.

کرامت اله کشاورز افزود: سه راهی ورودی شهر وحدتیه از جاده اصلی شیراز - بوشهر که شاهد تصادفات زیادی درآن هستیم امروز به یک معضل تبدیل شده و یکی از نقاط حادثه خیز مهم شهرستان دشتستان و استان بوشهر است.

وی یادآورشد: با توجه به حادثه خیز بودن سه راهی این شهر در جاده اصلی دالکی به کنارتخته استان فارس احداث تقاطع غیرهمسطح در این نقطه ضروری است. 

کشاورز بیان کرد: علاوه براین که ترافیک بالا در این مسیر نیاز به ساماندهی و مدیریت دارد، احداث تقاطع غیرهمسطح در سه راهی وحدتیه، تعریض مسیر سه راهی تا شهر وحدتیه، روشنایی این محور و ایجاد نرده های حفاظتی پل رودخانه ها و کانالهای آبیاری نخیلات همجوار ضروری است.

رییس شورای بخش سعدآباد نیز با بیان این که این مسیر از راههای ارتباطی مهم دو شهر سعدآباد و وحدتیه و 17 روستاست گفت: این مسیر کم عرض دارای پرتگاه های خطرناکی است که خطرات زیادی را متوجه مردم منطقه کرده است.


نماینده مردم شهرستان دشتستان درمجلس شورای اسلامی گفت: برخی از مسیرها نظیر سراهی وحدتیه به سعدآباد برای 15سال پیش مناسب بود و امروز جوابگوی حجم و بار ترافیک بالا را ندارد.

معاون راه روستایی وزارت راه وشهرسازی نیز در بازدیدی از راههای روستایی شهرستان دشتستان به بررسی مشکلات این مسیر پرداخت.

سید حسین میر شفیع در این بازدید گفت: ساماندهی سه راهی وحدتیه ضروری است و تعریض این محور به سمت وحدتیه نیز مورد حمایت قرار می گیرد. 

ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر: