bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۲۷۸۵
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۱۶ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۴
کارگر حضور نیافت، شاهین مساوی کرد
هفته پانزدهم لیگ دسته دو، روز گذشته برگزار شد و نمایندگان استان به مصاف حریفان خود رفتند که حاصل آن دو برد، یک مساوی و یک باخت (به دلیل حضور نیافتن کارگر بنه‌گز) بود.
بامدادجنوب- علی پورتنگستانی: هفته پانزدهم لیگ دسته دو، روز گذشته برگزار شد و نمایندگان استان به مصاف حریفان خود رفتند که حاصل آن دو برد، یک مساوی و یک باخت (به دلیل حضور نیافتن کارگر بنه‌گز) بود. شاهین شهرداری در  اولین دیدار این هفته در یک بازی خارج از خانه به مصاف خلخال دشت رفت و مقابل این تیم متوقف شد.

سرمربی شاهین بوشهر در گفت‌و‌گو با بامداد جنوب با بیان این‌که متاسفانه زمین مسابقه اصلا شرایط خوبی نداشت، افزود: به هر حال ما برای بهبود وضعیت خود در جدول این بازی را انجام دادیم ولی به دلیل باتلاقی بودن، بازیکنان نمی‌توانستند توپ را در زمین به گردش در آورند و زیر توپ می‌زدند. گل‌های بازی در اثر همین زیرتوپ‌ زدن زده شد و هیچ نقطه فنی در بازی و گل‌ها وجود نداشت که من در مورد آن اظهار نظر کنم.
کامیاب با بیان این‌که گرفتن امتیاز در چنین‌ زمین‌هایی خیلی کار سختی است، تصریح کرد: بازی کردن در زمین‌های برفی همیشه کار سختی است. البته در ورزشگاه هیچ امکاناتی برای پوشاندن زمین مسابقه وجود نداشت.

وی در مورد ارزیابی کمی و کیفی بازیکنان شاهین در این بازی گفت: بازیکنان تیم با توجه با وضعیت زمین عملکرد قابل قبولی داشتند. چون این بازی، یک بازی فیزیکی بود، بازیکنان خود را سریع به توپ ‌‌رساند و فقط آن را دور می‌کردند.
سرمربی شاهین شهرداری در مورد قضاوت داور و حواشی بازی، با بیان این‌که داور در این بازی عملکرد نسبتا خوبی داشت و من نمی‌توانم از قضاوت وی ایراد بگیرم، افزود: البته در چند صحنه اشتباهاتی از سوی داور وجود داشت ولی اینها در فوتبال عادی است. خوشبختانه در بازی روز گذشته حواشی خاصی به‌وجود نیامد و تیم ما بدون مشکل در این مسابقه بازی کرد.
کامیاب، با بیان این‌که بازی بعدی یک بازی خانگی است و ما باید آن بازی را ببریم، تصریح کرد: تیم مقابل ما شهرداری ارومیه است و اگر ما این بازی را ببریم، گامی بزرگی برای صعود به مرحله بعد برداشته‌ایم.

لازم به ذکر است که گل شاهین شهرداری را در این بازی علی آل‌کثیر به ثمر رساند. باید یادآور شد که همچنین در این بازی رسول ناصر‌بخت به جای احمد حسینی، حسن آتشی به جای علی آل‌کثیر و جواد بابایی به جای پژمان مالکی به میدان رفتند. قضاوت این دیدار بر عهده محمدباقر پورباقر بود و رضا نجفی و صابر خوئی کمک‌های وی در این بازی بودند.
تیم پرسپولیس گناوه در این هفته در یک بازی خانگی به مصاف تیم بعثت کرمانشاه رفت که با نتیجه دو بر صفر این تیم را شکست داد و در جدول مسابقات یک پله صعود کرد.
سرمربی پرسپولیس گناوه در گفت‌‌وگو با بامداد جنوب با بیان این‌که این بازی، یک بازی بسیار حساس بود و ما با توجه به شرایطمان در جدول به پیروزی نیاز داشتیم و تیم کرمانشاهی هم که در رده سوم جدول بود، سعی داشت با برد در این بازی وضعیت خود را در جدول مسابقات بهبود ببخشد و همین مساله بازی را برای ما سخت کرده بود. ولی خوشبختانه ما توانستیم در نیمه اول گل بزنیم و در نیمه دوم سعی کردیم بازی را اداره کنیم و بر روی ضد حملات منتظر فرصت باشیم و همین اتفاق هم افتاد. تیم کرمانشاه در دقایق پایانی چیزی برای از دست داشتن نداشت و بی‌مهابا حمله می‌کرد و ما از این فرصت استفاده کردیم، موقعیت‌های زیادی را بر روی دروازه تیم مقابل خلق کردیم و توانستیم گل دوم را در دقیقه 90 بازی به ثمر برسانیم اما با این برد توانستیم شرایط خود را در جدول بهبود بخشیم و با 19 امتیاز در رده ششم جدول قرار بگیریم.

نادر جعفری در مورد نیمه اول بازی گفت: برنامه ما برای نیمه اول ارائه یک بازی تهاجمی بود و خوشبختانه این تاکتیک جواب داد. ما در این نیمه سعی کردیم با سه مهاجم حمله کنیم، صاحب موقعیت‌های خوبی هم شدیم و کاملا حریف را در تحت فشار قرار دادیم. در تبادل تیم کرمانشاهی سعی کرد بازی را اداره کند و تیم ما را ارزیابی کند.
وی در مورد نیمه دوم بازی تصریح کرد: برنامه ما برای نیمه دوم اداره بازی بود و سعی کردیم گل خود را حفظ کنیم و منتظر ضدحملات باشیم و این تاکتیک جواب داد اما تیم کرمانشاه در این نیمه خیلی خوب و با برنامه بازی کرد اما تیم ما بهتر از آنها بود، پس توانستیم سه امتیاز بازی را به‌دست آوریم.
جعفری در مورد ارزیابی کمی و کیفی بازیکنان پرسپولیس در این بازی با بیان این‌که تیم ما انگیزه بالایی برای این مسابقه داشت، افزود: به نظر من این برد کار یک نفر نبود بلکه کار جمعی بود. و در همه پست‌ها خیلی خوب کار کردیم. البته تماشاگران هم در گرفتن این نتیجه بی‌تاثیر نبودند و حمایت زیادی از ما کردند.
سرمربی تیم پرسپولیس گناوه در مورد بازی اکسین البرز در هفته شانزدهم با بیان این‌که این بازی یک بازی خارج از خانه است، افزود: ما برای برد به این مسابقه می‌رویم و امیدوارم روند خوبمان را در نیم فصل دوم حفظ کنیم. 

لازم به‌ذکر است، گل‌های پرسپولیس گناوه در بازی توسط محمدرضا بهروزی و احمد فیضی به ثمر رسید. همچنین در این بازی پرهام سلیمی به‌جای سید رامین موسوی، حمید خفایی به‌جای محمدرضا بهروزی و زین‌العابدین زارعی به‌جای احمد فیضی به میدان رفتند.
هم چنین تیم پارس جنوبی در ماهشهر به مصاف تیم شهرداری بندر ماهشهر رفت. در دیدار شش امتیازی که هر دو تیم برای برد پا به میدان گذاشته بودند این پارس جنوبی بود که توانست هر سه امتیاز را از آن خود کند تا از قافله‌ مدعیان عقب نماند و خود را به رده دوم برساند.
گل زود هنگام عباد‌زاده، در دقیقه دو باعث شد که ماهشهری‌ها از همان ابتدا توپ و میدان را تصاحب کنند اما نتوانستند  فشاری به دروازه پارس جنوبی وارد کنند تا این‌که باز هم در دقیقه 32 یاران پاشازاده با ارسال از سمت راست خود توانستند توسط نوبخت گل دوم بوشهری‌ها را وارد دروازه کنند و بازی با همین نتیجه در نیمه اول به پایان برسد. در نیمه دوم نیز شهرداری نتوانست از حملات خود بهره‌ای ببرد و بازی با همان نتیجه دو بر صفر به سود پارس جنوبی به پایان رسید. شهرداری با این باخت با همان 27 امتیاز به رده 14 سقوط کرد و پارس جنوبی 28 امتیازی شد و به رده دوم جدول صعود کرد.
هم‌چنین در این بازی سجاد جوادی به جای حلافی، علی نظری به‌جای نوبخت به میدان رفتند. قضاوت این دیدار بر عهده محمد کمان بود مجتبی آسنجرانی و محسن بابایی کمک‌های وی در این بازی بودند.
هم‌چنین در ادامه هفته پانزدهم لیگ دسته یک کارگر بنه‌گز در یک بازی خارج از خانه به مصاف تربیت نوین یزد می‌رفت که به دلیل حاضر نشدن کارگر، این بازی با نتیجه 3-0 به سود تیم تربیت نوین یزد اعلام شد.


نام:
ایمیل:
* نظر: