bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۳۱۱
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۵ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۴
فوتبال بوشهر از ساليان گذشته با درخشش در رده‌هاي مختلف سني و همچنين حضور بازيكنانش در تيم‌هاي بزرگ كشور و حتي تيم ملي همواره خود را به‌عنوان سرچشمه استعدادهاي ناب فوتبالي معرفي کرده است .

فوتبالي كه امروز با مشكلات عديده مديريتي و مالي دست و پنجه نرم مي‌كند كه به‌طور قطع در صورت بهبود وضعيت ساختاري و مالي در سطح باشگاه‌ها و فوتبال استان مي‌تواند شاهد درخشش بيشتر استعدادها بود.

اما در اين ميان، فوتبال بوشهر گوشه‌اي از استعدادهاي خود را به‌گونه‌اي ديگر نمايان كرده است و اين بار با معرفي يك مربي جوان با تجربه تحصيل‌كرده به نام غلامرضا دلگرم ثابت خواهد كرد كه رشد استعدادها فقط معطوف به بازيكنان اين ديار نيست، بلكه استان بوشهر مربيان با تجربه و كارداني دارد كه در صورت مهيا بودن شرايط مي‌توانند موثر و كارساز باشند.

حضور موفق دلگرم در تيم‌هاي مختلف استان از جمله تيم ايرانجوان-كه اگر مشكلات مالي دست و پاي اين تيم را نبسته بود، صعود به ليگ برتر هم دور دسترس نبود-زمينه پيشرفت و تعالي اين مربي ارزنده را فراهم کرد.

تيم تازه صعود كرده شهرداري اراك كه براي فصل جاري ليگ دسته يك سرمايه‌گذاري مناسبي را در دستور كار خود قرار داده است، از ميان چندين گزينه سرمربيگري، غلامرضا دلگرم را انتخاب كرد تا با بر تكيه بر دانش اين مربي جوان به نتايج دلخواهش دست پيدا كند .

هم‌اكنون دلگرم به همراه سعيد مفتخر ديگر مربي شايسته بوشهري سكان هدايت تيم اراكي‌ها را بر عهده گرفته‌اند و به نوعي نماينده مربيان استان در ليگ دسته يك كشور هستند.

برچسب ها: بامدادجنوب
نام:
ایمیل:
* نظر: