bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۳۱۱۵
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۱۴ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۴
استقلال تهران اين هفته بايد بازي بيرون از خانه‌اش را برابر راه‌آهن برگزار مي‌كرد، اما با توجه به درخواست تيم حريف، اين مسابقه در ورزشگاه آزادي برگزار شد.
استقلال تهران اين هفته بايد بازي بيرون از خانه‌اش را برابر راه‌آهن برگزار مي‌كرد، اما با توجه به درخواست تيم حريف، اين مسابقه در ورزشگاه آزادي برگزار شد. فقدان زمين مناسب و نيز ورزشگاهي كه استانداردهاي امنيتي پذيرايي از سرخابي‌ها را داشته باشد باعث شد بازي برگشت راه‌آهن- استقلال هم مثل بازي رفت در استاديوم آزادي برگزار شود. اين شبيه همان اتفاقي است كه هفته قبل براي پرسپوليس رخ داد و با درخواست سايپايي‌ها، بازي دو تيم به ورزشگاه آزادي منتقل شد.

حالا لابد استقلالي‌ها انتظار دارند مسابقه برگشت‌شان با سايپا هم همين سرنوشت را پيدا كند و آنها بتوانند در زمين خانگي خودشان به ميهماني حريف بروند. با اين وجود از همين حالا به قطعيت مي‌توان گفت چنين اتفاقي رخ نخواهد داد و سايپا براي ميزباني از استقلال بايد به دنبال زمين ديگري باشد. كل ماجرا هم يك دليل ساده و روشن دارد؛ اينكه درست در همان هفته، يعني هفته بيست‌وهشتم ليگ برتر، پرسپوليس بايد در ورزشگاه آزادي به مصاف نفت تهران برود!  طبق روال معمول، به دليل نقش اثرگذار در سرنوشت نهايي  ليگ، همه مسابقات آن هفته روز 9اردي‌بهشت به شكل «همزمان» برگزار خواهد شد. با توجه به اينكه بعيد است تا آن زمان يكي از دو مسابقه پرسپوليس و نفت و يا استقلال و سايپا جنبه كاملا تشريفاتي پيدا كند، پس كاملا روشن است كه نبرد شاگردان مظلومي و جلالي بايد در ورزشگاهي غير از آزادي برگزار شود؛ آنچه طبعا خبر خوبي براي آبي‌ها نيست.
برچسب ها: ورزش ، استقلال ، مظلومی
نام:
ایمیل:
* نظر: