bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۳۶۰۶
تاریخ انتشار: ۲۷ : ۱۲ - ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵
این احتمال وجود دارد که به خاطر گرفتن جام در این بازی هواداران استقلال مسائل و دلخوری ها را کنار بگذارند.
 سه امتیاز بازی حساس استقلال و تراکتور سازی برای هردوطرف حیاتی است. بنابراین هردو تیم با تمام قوا در میدان حاضر خواهند شد. آبی های تهران برای قهرمان شدن لازم است که حتما در این بازی پیروز شوند و تراکتورسازی هم برای زنده نگاه داشتن امید سهمیه به چیزی جز برد قانع نمی شود.

حضور هواداران بیشتر می تواند کمک زیادی به استقلال یا تراکتورسازی کند. طبق قانون هواداران تراکتورسازی تنها 10درصد سکوها را در اختیار خواهند داشت اما اگر هواداران آبی کل 90درصد میزبان را پر نکنند، آنگاه ممکن است تصمیم دیگری گرفته شود و سکوهای بیشتری به هواداران تراکتورسازی اختصاص داده شود. تراکتورسازان که در مقابل پرسپولیس هم تقاضای اختصاص سکوهای بیشتری را داده بودند در نهایت توانستند رضایت میزبان همرنگ و تهرانی خودشان را جلب کنند و 30درصد سکوها را در اختیار بگیرند. آن ها برای بازی با استقلال هم همین درخواست را تکرار کرده اند اما هنوز جواب قاطعی به آن ها داده نشده چرا که تماشاگران استقلال همیشه در بازی های حساس سکوها را پر کرده اند و این احتمال وجود دارد که به خاطر گرفتن جام در این بازی هواداران مسائل و دلخوری ها را کنار بگذارند و دوباره سکوهای استادیوم آزادی را یک دست آبی کنند.

اما اگر این اتفاق نیفتد 30درصد سکوهای آزادی را به هواداران تبریزی می دهند تا در این بازی سرنوشت ساز سکوهای خالی به چشم نیایند.
نام:
ایمیل:
* نظر: