bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۳۶۶
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۱۰ - ۰۲ تير ۱۳۹۴
براساس اولویت بندی از مجموع یکهزار و400 واحد صنفی آلاینده شهر بوشهر 800 واحد به شهرک صنفی منتقل می شوند.
رییس مجمع امورصنفی استان بوشهر گفت: براساس اولویت بندی از مجموع یکهزار و400 واحد صنفی آلاینده شهر بوشهر 800 واحد به شهرک صنفی منتقل می شوند.


مصطفی گراشی افزود: انتقال واحدهای صنفی آلاینده بوشهر همواره یکی از خواسته های مهم شهروندان بوشهری است.

وی اضافه کرد: شهرک صنفی بوشهر در محدوده شهرک صنعتی جانمایی شده است و به منظور حمایت از این صنوف انتقال آنها به بیرون از سطح شهر با کمترین هزینه انجام خواهد شد.

رییس مجمع امورصنفی استان بوشهر با بیان این که درمحل جانمایی شده برای استقرار واحدهای صنفی آلاینده، زمین، آب، برق، تلفن و گاز مورد نیاز فراهم است، ادامه داد: زمین مورد نیاز واحدهای صنفی منتقل شونده با هزینه متری 320 هزار ریال به آنها واگذار می شود.

وی بیان کرد: واحدهای فلزکاران، صنایع ریخته گری، فرآوری سنگ، درودگران از جمله واحدهای صنفی آلاینده ای هستند که به شهرک صنفی منتقل می شوند.

گراشی یادآورشد: به منظور انتقال واحدهای صنفی آلاینده شهرهای برازجان و دیلم زمین مورد نیاز آنها تامین شده و درانتظار احداث زیرساخت های لازم آن هستیم.

وی افزود: طرح انتقال واحدهای صنفی آلاینده به خارج از محدوده شهری برای سراسر استان بوشهر پیش بینی شده است.

گراشی بیان کرد: تا پیش ازاین به منظور آموزش لازم به واحدهای صنفی همه آنها برای تمدید و تجدید پروانه کسب خود موظف به حضور در کلاس های آموزشی 17 ساعته بودند که بزودی این دوره 30 ساعته خواهد شد.

وی گفت: آموزش قوانین حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان، آموزش قانون مالیاتی کشور، قانون کار و فقه بازار برای این دوره آموزشی پیش بینی شده است.
برچسب ها: بوشهز
نام:
ایمیل:
* نظر: