bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۳۶۸
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۱۱ - ۰۲ تير ۱۳۹۴
سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر از پیشرفت 85 درصدی بهسازی و تعریض قطعه اول محور خورموج به مل گل در استان بوشهر خبر داد.
سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر از پیشرفت 85 درصدی بهسازی و تعریض قطعه اول محور خورموج به مل گل در استان بوشهر خبر داد.


فرزاد رستمی صبح امروز در حاشیه بازدید از محورهای مواصلاتی در دشتی اظهار داشت: عملیات اجرایی پروژه بهسازی و تعریض قطعه اول محور خورموج به مل گل به طول 3 کیلومتر با عرض 6.50  متر در یک سمت  و درمجموع به عرض 13 متر در طرفین محور ارتباطی خورموج ـ کنگان است.

رستمی افزود: این پروژه بااعتباری بالغ‌بر 46 میلیارد ریال هزینه شده که دارای پیشرفت فیزیکی 85 درصدی است. در حال حاضر عملیات اجرائی آسفالت لایه توپکا در دست اقدام  بوده که پیش‌بینی می‌شود با توجه به‌سرعت پیشرفت فعلی،  پروژه یادشده تا پایان تیرماه به‌طور کامل به اتمام برسد.

برگزاری نخستین مانور زمان صفر امداد و نجات جاده‌ای استان بوشهر

رستمی در ارتباط با برگزاری نخستین مانور زمان صفر امداد و نجات جاده‌ای استان بوشهر اظهار داشت: برگزاری مانورهای امداد و نجات جاده‌ای برای ارزیابی قابلیت‌ها و سرعت عمل ارگان‌ها و دستگاه‌های امدادرسان جاده‌ای و خدماتی از مصوبات کمیته ایمنی حمل‌ونقل و سوانح رانندگی استان است که نقش بسزایی می‌تواند در عملکرد دستگاه‌های امدادی جاده‌ای حین وقوع بحران و سوانح شدید جاده‌ای داشته باشد.

رستمی افزود: با توجه به اینکه برگزاری و دبیری کمیته ایمنی حمل‌ونقل و سوانح رانندگی استان از ابتدای سال جاری و با توجه به ابلاغ کمیسیون ایمنی راه‌های کشور بر عهده ادارات کل راه و شهرسازی استان‌ها است، لذا پیرو هماهنگی‌های به‌عمل‌آمده  با اداره کل بحران استان، مانور مشترک زمان صفر امداد و نجات در حوزه شهرستان دیلم و با حضور نماینده اداره کل راه و شهرسازی استان، اداره کل بحران استان و اداره کل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان برگزار و یک سناریو فرضی سانحه جاده‌ای توسط ادارات فوق‌الذکر تعریف و به مرکز 110پلیس اطلاع‌رسانی شد.

وی بیان کرد: طبق روال عادی از طریق 110 مورد فوق به دستگاه‌های ذی‌ربط ارجاع شد و سپس در بازه‌های زمانی نرمال حضور درصحنه، تمام دستگاه‌ها به ترتیب اورژانس دیلم، آتش‌نشانی، راهداری، هلال‌احمر، پلیس‌راه و سپس کلانتری آن حوزه حضور پیداکرده و نسبت به انجام موارد امدادی و ساماندهی صحنه تصادف اقدام کردند.

فارس
برچسب ها: بوشهر ، خورموج
نام:
ایمیل:
* نظر: