bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۳۷۶۴
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۱۴ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
موج بالاخره طعم برد را چشید
هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ساحلی برگزار شد و دو نماینده استان حاضر در این مسابقات به مصاف حریفان خود رفتند که در نهایت هم دریانوردان بوشهر و هم موج گناوه توانستند حریفان خود را شکست دهند
بامدادجنوب- علی پورتنگستانی: هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ساحلی برگزار شد و دو نماینده استان حاضر در این مسابقات به مصاف حریفان خود رفتند که در نهایت هم دریانوردان بوشهر و هم موج گناوه توانستند حریفان خود را شکست دهند تا هم تیم بوشهری صدر را حفظ کند و هم تیم گناوه‌ای به اولین برد خود در این فصل دست یابد.
ابتدا از دریانوردانی شروع می‌کنیم که با پیروزی‌هایی که طی هفته‌های گذشته به‌دست آورده به ثبات نسبی رسیده و می‌توان این تیم را مدعی اصلی قهرمانی در این فصل از رقابت‌ها دانست. این تیم توانسته است در یک بازی خانگی با ارائه بازی قابل قبول، تیم شهرداري تبريز را با چهار گل شکست دهد. در این بازی كياني و مسيگر یک‌بار و ميهن‌دوست دو بار برای دریانوردان در این بازی گلزنی کردند.

هنوز دریانوردان، به ثبات کامل نرسیده است
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این بازی به سراغ سرمربی این تیم رفتیم تا نظریات وی را جویا شویم. عباس طبیب‌نژاد در گفت‌وگو با بامداد جنوب با بیان این‌که بازی بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشتیم، افزود: خوشبتانه همان‌طور که پیش‌بینی می‌کردیم، اردوی تیم ملی فوتبال ساحلی در بوشهر توانست کمک زیادی به ساختار تیمی کند. دلیل آن هم این بود که ما تواسنتیم تیم خود را محک جدی بزنیم و با بازیکنانی که ملی پوش نبودند دو بازی با تیم ملی انجام دهیم و این باعث شد اعتماد به نفس بچه‌ها بالا برود و همین باعث شده بود که آنها از هر لحاظ آمده این بازی باشند. من برای تیم شهرداری تبریز احترام زیادی قائل هستم و آنها بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتند. این تیم هفته قبل تیم یزدی را شکست داده بود ولی در نهایت ما از شرایط میزبانی، آب و هوا و بازیکنان خوبمان، به خوبی توانستیم‌ استفاده کنیم که دوباره به صدر برگردیم.
وی در ادامه در پاسخ به این سوال که از کیفیت فردی بازیکنان دریانوردان در این بازی راضی است یا نه، گفت: بله، راضی هستم. در طول بازی تقریبا تمام برنامه‌هایی که ما به بازیکنانمان ابلاغ کرده بودیم، در زمین اجرا کردند به‌خصوص یکی از جوانان تیم به نام محمد معصومی‌زاده که فراتر از حد انتظار ظاهر شد.
وی افزود: ما امیدوارم روند رو به رشد خود را طی کنیم تا بتوانیم صدرنشینی را حفظ کنیم. کار بسیار سخت است ولی ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا این جایگاه را از دست ندهیم. البته هنوز به آن ثبات که انتظار داریم نرسیده‌ایم، شاید در این هفته 60 درصد از کارهای تاکتیکی خود را انجام داده‌ایم. ما از نظر بدنی در وضعیت خوبی قرار داریم ولی از لحاظ تاکتیکی نتوانسته‌ایم به سطح انتظار برسیم. امیدوارم طی بازی‌های بعدی به این مرحله از رشد برسیم که راحت بتوانیم یک بازی با برنامه انجام دهیم و بتوانیم در هر بازی برنده شویم.
البته روز گذشته لیست بازیکنان دعوت شده به تیم ملی اعلام شد که در این بین تیم دریانوردان با شش بازیکن، بیشترین تعداد را در تیم ملی دارد. طبیب‌نژاد در این مورد با بیان این‌که نظر خاصی ندارم، تصریح کرد: با وجود این‌که برای این بازیکنان آرزوی موفقیت در تیم ملی می‌کنم، ولی از آنجا که موظف هستیم بازیکنان خود در اختیار تیم ملی قرار دهیم، این می‌تواند در ادامه فصل برای ما مشکل‌ساز شود و از روند رو به رشد ما جلوگیری کند.
لیست بازیکنان دعوت شده از پارس جنوبی به تیم ملی: سید پیمان حسینی، محمد احمدزاده، مسلم مسیگر، امیرحسین اکبری، مصطفی کیانی و علی نادری
در سوی دیگر تیم موج گناوه که در لیگ جدید نتایج ضعیفی را به‌دست آورده بود، بالاخره توانست در اصفهان تیم مقاومت تیران با نتیجه 4 - 3 شکست دهد تا بتواند اولین برد خود را در این مسابقات به ثبت برساند و با روحیه بیشتر به آینده فکر کند. 

روز‌های خوب ما شروع شده است
برای بررسی بیشتر و بهتر به سراغ سرمربی این تیم رفتیم تا نظریات وی را جویا شویم. نیکونژاد در گفت‌وگو با بامداد جنوب با بیان این‌که که در لیگ برتر ساحلی همیشه رقابت بین دو گروه است که آن دو گروه تیم‌های پایین جدول و تیم‌های بالای جدول است، گفت: این مسابقه، یک بازی سخت بود، چراکه هر دو تیم نیاز به برد داشتند. ما در 6 بازی که تا قبل از این بازی انجام داده بودیم، در مقابل چهار تیم اول فصل قبل بازی کردیم ولی از الان با تیم‌های بازی می‌کنیم که هم‌سطح ما هستند و برای ماندن در لیگ، برد در مقابل این تیم‌ها برای ما مهم‌تر از برد در مقابل تیم‌های مثل پارس جنوبی است.
وی با بیان این‌که بازیکنان ما برای برد به میدان رفتند، تصریح کرد: بچه‌ها واقعا می‌خواستند که این بازی را ببریم و در بازی خیلی خوب جنگیدند و خیلی خوب کار کردند. مشکل اصلی ما در این بازی، داوری بود؛ یعنی ما هر گلی در این بازی می‌زدیم یک پنالتی برای حریف گرفته می‌شد. شاید جنگ روانی که داور برای ما رقم زد در بازی ما تاثیر زیادی داشت و اگر این اتفاق رخ نمی‌داد، ما بهتر از این بازی می‌کردیم و نتیجه بهتری می‌گرفتیم. در کل، از یک طرف هواداران تیم حریف که با تشویق‌ها و سر و صداهای خود روی اعصاب بازیکنان ما تاثیر می‌گذاشتند و از طرف دیگر حساسیت بازی بود که باعث شده بودند که بچه‌ها تمرکز خود را از دست بدهند ولی خدا را شاکرم که توانستیم برنده این بازی باشیم.

وی افزود: بازی بعدی ما با تیم ملوان بندر گز است که در گناوه است و این برد باعث شده است که بازیکنان ما برای ادامه مسابقات روحیه بگیرند. من فکر می‌کنم پس از این برد، روزهای خوب ادامه‌دار است، چراکه انگیزه‌ای که بازیکنانمان هم‌اکنون دارند با هفته‌های قبل خیلی فرق می‌کند. ما در هفته‌های گذشته روی ریب باخت بودیم و این باخت‌ها باعث شده بود که روحیه بازیکنانمان ضعیف شود. البته مشکل اصلی ما در این بازی‌ها این بود که تا زمانی که گل نمی‌خوردیم بازی خوبی از خود به نمایش می‌گذاشتیم ولی پس از این که گل می‌خوردیم، بازیکنانمان از نظر عصبی به هم می‌ریختند. فکر می‌کنم از الان به بعد تیم بهتر از گذشته عمل می‌کند و برد‌های پی در پی کسب می‌کند.
وی در پاسخ به این سوال که اگر موج نتایج بهتری کسب کرده بود، بازیکنی از این تیم به تیم ملی دعوت می‌شد، گفت: بله. هم‌اکنون دروازه‌بان و یکی مدافعان ما با عملکردی که من از آنها دیده‌ام لیاقت حضور در تیم ملی را داشتند. من تمام بازیکنان ملی‌پوش را دیده‌ام و بازیکنانی که جدیدا هم به تیم ملی دعوت شده‌اند را نیز ملاقات کرده‌ایم، و به نظرم مسوولان تیم ملی می‌توانستند با توجه کردن به تیم ما دو بازیکن از تیم موج را به تیم ملی دعوت کنند.


نام:
ایمیل:
* نظر: