bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۳۸۰
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۱۳ - ۰۲ تير ۱۳۹۴
رییس شورای حل اختلاف استان بوشهر گفت: درسال گذشته 17 هزارو20 پرونده قضایی در این استان به صلح و سازش رسید و بوشهر در این زمینه رتبه اول کشور را کسب کرد.
بامداد24: رییس شورای حل اختلاف استان بوشهر گفت: درسال گذشته 17 هزارو20 پرونده قضایی در این استان به صلح و سازش رسید و بوشهر در این زمینه رتبه اول کشور را کسب کرد.


شهرام برامکی روز سه شنبه درجمع خبرنگاران به مناسبت هفته قوه قضاییه افزود: تلاش های زیادی برای گسترش صلح و سازش دراستان بوشهر انجام و باعث شده تا بیشتر پرونده های شورای حل اختلاف با سازش ختم می شود.

وی اضافه کرد: پارسال 47 هزارو 824 پرونده به شوراهای حل اختلاف استان بوشهر وارد و 48 هزار و 603 فقره پرونده نیز مختومه شد.

برامکی ادامه داد: یکی از برنامه های شورای حل اختلاف درسال جاری تقویت فرهنگ سازش درجامعه است و تلاش می شود پرونده های مهم دادگستری را نیز از طریق سازش به نتیجه برسانیم.

وی اظهارکرد: مردم در بسیاری از موارد در مرحله اول بدون آنکه پرونده ای تشکیل دهند به شورای حل اختلاف مراجعه و 90درصد آنها نیز به سازش ختم می شوند.

رییس شورای حل اختلاف استان بوشهر افزود: در این استان 86 حوزه شورای حل اختلاف داریم که 30 حوزه به صورت تخصصی فعالیت دارند.
نام:
ایمیل:
* نظر: