bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۳۸۴
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۱۴ - ۰۲ تير ۱۳۹۴
برای ارزیابی قابلیت‌ها و سرعت عمل دستگاه‌های امدادرسان جاده‌ای و خدماتی نخستین مانور زمان صفر در محور شهرستان دیلم برگزار شد.
مدیر کل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: برای ارزیابی قابلیت‌ها و سرعت عمل دستگاه‌های امدادرسان جاده‌ای و خدماتی نخستین مانور زمان صفر در محور شهرستان دیلم برگزار شد.

 فرزاد رستمی صبح امروز در برگزاری نخستین مانور زمان صفر در دیلم با بیان اینکه کمیته ایمنی حمل و نقل و سوانح رانندگی نقش مهمی در برنامه‌‌ریزی در رسیدگی سریع به مصدومان حوادث جاده‌ای دارد اظهار داشت: برای افزایش آگاهی در رسیدگی به حوادث جاده‌ای در راستای کسب آمادگی امدادگران و دستگاههای ذیربط مانور زمان صفر در جاده دیلم برگزار شد.

وی ارزیابی قابلیت‌ها وسرعت دستگاه‌های امدادرسان جاده‌ای وخدماتی به سانحه دیدگان را اهداف برگزاری این مانور دانست و گفت: برگزاری این مانور از مصوبات کمیته ایمنی حمل ونقل وسوانح رانندگی استان بوشهر است که نقش بسزایی می‌تواند درعملکرد دستگاه‌های امدادی جاده‌ای حین وقوع بحران وسوانح شدید جاده‌ای داشته باشد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر با بیان اینکه مانورمشترک زمان صفر امداد و نجات درحوزه شهرستان دیلم برگزار شد افزود: این مانور با حضور نمایندگان اداره‌های راه وشهرسازی استان، مدیریت بحران وحمل و نقل و پایانه‌های استان بوشهر برگزارشد.

رستمی تصریح کرد: سناریو و برنامه این مانور به صورت تصادف فرضی خودرو سواری و واژگونی و در نتیجه احتراق آن در اثر تصادف طراحی شده بود .

وی افزود: در این مانور توانمندی، سرعت العمل، امکان سنجی، دقت و آمادگی نیروهای امدادی این شهرستان در زمان بحران و حوادث مورد ارزیابی و سنجش قرار گرفت.

تسنیم
نام:
ایمیل:
* نظر: