bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۳۸۵۸
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۱۵ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۵
جدال سخت پارس جنوبی در برابر نفت و گاز گچساران
مرحله رفت پلی‌آف لیگ دسته 2 امروز برگزار می‌شود و تیم پارس جنوبی جم، نماینده استان در این مرحله دز یک بازی حساس خانگی به مصاف تیم نفت و گاز گچساران می‌رود.
بامدادجنوب- علی پورتنگستانی: مرحله رفت پلی‌آف لیگ دسته 2 امروز برگزار می‌شود و تیم پارس جنوبی جم، نماینده استان در این مرحله دز یک بازی حساس خانگی به مصاف تیم نفت و گاز گچساران می‌رود.
این دیدار راس ساعت 17 در ورزشگاه توحید شهر جم، در حالی آغاز می‌شود که شاگردان مهدی پاشازاده برای صعود نیاز به یک برد مقتدرانه دارند. پارسی‌ها که در فصل اخیر لیگ دو به‌عنوان یکی از بهترین خطوط دفاعی لیگ دو معرفی شده بودند، امیدوارند در این بازی خانگی گلی را دریافت نکنند و با خیالی آسوده برای بازی برگشت در خانه حریف حاضر شوند. پاشازاده و شاگردانش به اهمیت این موضوع به خوبی واقف هستند و سعی خواهند کرد در بازی رفت کار را تمام کنند. نماینده استان بوشهر که در دور اول بازی‌ها با اقتدار کارش را به پایان برد در مرحله دوم موفق نشد مقام اول را کسب کند و به‌عنوان تیم دوم راهی جدال مرگ و زندگی در پلی‌آف شد. استان بوشهر که سال‌هاست تنها با یک تیم در لیگ یک حضور دارد، امیدوار است با پیروزی در دو بازی رفت و برگشت دومین سهمیه لیگ یکی را به دست آورد. اتفاقی که می‌تواند کمک شایانی کند به فوتبال استان.
حریف پارس جنوبی جم تیم خوب و پر تماشاگر نفت و گاز گچساران است که آنها هم در گروه خود دوم شده و راهی این مرحله شده‌اند. نفت و گاز گچساران تیمی خوب و قابل احترام که نشان داده بازی فیزیکی را به‌خوبی بلد است و خط حمله زهردارش می‌تواند هر حریفی را آزار دهد.
گچساران مربی دارد که نحوه کار در لیگ‌های پایین را به خوبی می‌داند و بی‌شک برای هر دو بازی رفت و برگشت برنامه خواهد داشت اما در سوی مقابل مهدی پاشازاده حضور دارد که می‌خواهد چهارمین صعود خود را به لیگ یک جشن بگیرد و نشان دهد کارش را به خوبی بلد است. ملی‌پوش سابق فوتبال ایران که بازی در تیم منتخب دنیا را نیز تجربه کرده است در بازی مقابل نفت و گاز بیش از گذشته هواداران پرشور جمی را پشت سر خود خواهد دید. برد خانگی می‌تواند چشم استان را به بازی برگشت و کسب سهمیه امیدوار کند.
علاقه‌مندان به فوتبال در جم و شهرستان‌های نزدیک اگر صعود و کسب سهمیه را می‌خواهند باید ورزشگاه شهرک توحید را لبریز کرده و 90 دقیقه تیم خود را تشویق کنند. جم این منطقه صنعتی و البته با سابقه فرهنگی دیرینه لیاقت داشتن یک تیم فوتبال را در لیگ یک دارد. 

تیم من برنده این جدال سخت است
برای بررسی تیم پارس جنوبی به سراغ سرمربی این تیم رفتیم. مهدی پاشازاده در گفت‌وگو با بامداد جنوب با بیان این‌که تیم ما هم محروم دارد و هم مصدوم، افزود: ولی آماده بازی هستیم و همچنان امیدوار.
وی در مورد آمادگی و روحیه بازیکنان با بیان این‌که بازیکنان بسیار آماده هستند، تصریح کرد: ولی از طرفی دیگر چون آخر فصل است، فشار زیادی به بدن بچه‌ها وارد شده بود و چون هوا در جم نسبت به جاهای دیگر گرم‌تر است به همین دلیل بازیکنان ما فشار بیشتری را تحمل می‌کنند. ولی از لحاظ روحی در وضعیت بسیار خوبی قرار داریم. امیدوارم هواداران ما به ورزشگاه بیایند ولی ما یکی از مشکلاتمان استقبال کم هواداران در بازی‌های خانگی است. ما به هر شهری رفته‌ایم هواداران تیم آن شهر، آن را تنها نگذاشته بودند ولی متاسفانه طرفداران ما به ورزشگاه نمی‌آیند و تیم از طرف هواداران حمایت نمی‌شود.
وی در مورد اظهار نظر خود که هفته قبل علیه تیم اکسین البرز کرده بود، گفت: شش گل خوردن شاید آسان باشد ولی از طرف دیگر این با منطق جور در نمی‌آیند که تیمی که تا قبل از آن بازی 7 گل خورده بود، یک مرتبه گل‌های خورده‌اش 13 شود. تیمی که همه تیم‌های گروه رو برده بود چطور این اتفاق برایش رخ می‌دهد. فوتبالی‌ها خودشان می‌فهمند که قضیه از چه قرار است. ما می‌دانستیم چنین اتفاقی رخ می‌دهد، چراکه از قبل صحبت‌های در این مورد شده بود. ولی این خیلی بد است که یک تیم تا اینجا بیاید و این همه زحمت بکشد و به‌دلیل یک کار غیر ورزشی تمام زحماتش هدر برود، این اصلا خوب نیست.
وی در حمایت مسوولان پارس جنوبی از تیم گفت: واقعا مسوولان پارس خیلی زحمت کشیدند و اقدامات لازم را برای نتیجه گرفتن انجام دادند، اینجا جای دارد از تمام آنها تشکر کنم که تا به اینجا از ما حمایت کردند.

مردم جم را خوشحال می‌کنیم
سرپرست باشگاه پارس جنوبی، حسن غریبی در گفت‌وگو با بامداد جنوب با بیان این‌که ما امروز یک بازی حیثیتی در پیش داریم، افزود: ان‌شاءالله یکی بازی خوب به نمایش می‌گذاریم تا نتیجه لازم را کسب کنیم و مردم جم را خوشحال کنیم. حالا که 8 ما در سرما و گرما بازی و تمرین کرده‌ایم، نمی‌خواهیم این فرصت را از دست بدهیم.
وی در پایان گفت: بچه‌ها از نظر روحیه در بهترین وضعیت قرار دارند و روز گذشته هم مسوول باشگاه با بازیکنان جلسه‌ای داشتند و قول‌های هم دادند. حماسه‌ای بزرگ در راه است و ما همین امروز صعودمان را به لیگ یک قطعی می‌کنیم.

بازیکنان گچساران از جنگی سخت حرف می‌زنند
همچین مدافع تیم نفت و گاز گچساران، محسن یکه روستا در آخرین سخنان خود در مورد بازی پارس جنوبی در جم گفت: نتیجه یکسال زحمات بازیکنان، کادر فنی، مدیریت ‌و حضور مردم گچساران در پایان این بازی به ثمر خواهد نشست، پس ما هنوز چیزی به‌دست نیاورده‌ایم‌. بی‌شک تلاشمان دو چندان خواهد شد و‌ تا سوت پایان بازی‌ خواهیم جنگید. ان‌شاءالله، خداوند متعال پاداش این همه تلاش و سختکوشی را خواهد داد. در پایان برای فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد و مردم دوستداشتنی گچساران آروزی بهترین‌ها را دارم.
علی کرمی، مهاجم تیم گچسارانی هم در مورد این بازی حساس گفت: ‌‌بازی با جم به قول فوتبالی‌ها بازی مرگ و زندگی است و چون ما در یک گروه نبوده‌ایم، نمی‌توانم پیش‌بینی قاطعی انجام دهم که برنده دو بازی هستیم ولی با تلاشی که در این هفته کادر فنی و بازیکنان تیم از خود نشان داده‌اند، خوش‌بین هستم که در این بازی همچون بازی‌های گذشته موفق خواهیم شد، چون همه تیم هم‌قسم شده‌اند که تمام توان خود را بگذارند که به لیگ یک صعود کنیم تا مردم استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان گچساران را خوشحال کنیم .
همچنین مصطفی نوبخت بازیکن گلزن تیم پارس جنوبی جم  با کارت قرمزی که در دیدار با نفت امیدیه دریافت کرده بود، بر اساس رای کمیته انضباطی در سه بازی از همراهی تیم محروم شد و در بازی حساس رفت و برگشت پلی‌آف حضور نخواهد داشت.
نوبخت که در این فصل با به ثمر رساندن 9 گل بهترین گلزن جمی‌ها بود‌، با غیبتش در این دو دیدار حساس باعث نگرانی کادر فنی این تیم شده است.
از گوشه و کنار خبر می‌رسد اهالی نام آشنای فوتبال استان در کنار مردم جم حضور پیدا خواهند کرد تا پارسی‌ها تنها نباشند. سعید مفتخر سرمربی ایرانجوان بوشهر عنوان کرده به جم خواهم رفت تا شاهد پیروزی نماینده استان بوشهر باشم. آخرین خبرهای حکایت از حضور احتمالی حمید کللی‌فرد مربی نام آشنای بوشهری است که فصل گذشته نیز هدایت پارسی‌ها را بر عهده داشت و تنها به لطف یگ گل تیمش صعود نکرد.
همان‌طور که روز گذشته گفتیم علی دایی ستاره فوتبال کشورمان و آقای گل جهان بنا به دعوت مدیران باشگاه پارس جنوبی به جم خواهد آمد تا دیدار این تیم در پلی‌آف لیگ دسته دوم کشور در مقابل نفت و گاز گچساران نظاره‌گر باشد.
پیش‌بینی می‌شود بازی امروز که میزبان آن جمی‌ها هستند با استقبال خوبی همراه باشد. پیروزی در این دیدار می‌تواند استان بوشهر را به داشتن سهمیه دوم در لیگ یک امیدوار کند.

نام:
ایمیل:
* نظر: