bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۴۰۳۷
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۱۷ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۵
حسین بازیاری در گفت‌وگو با بامداد جنوب:
اولایل هفته گذشته خبری در سایت‌ها منتشر شد که دو بازیکن بوشهری و سابق باشگاه ایرانجوان، به‌دلیل درخشش در این باشگاه به تیم قهرمان فصل گذشته لیگ برتر، یعنی استقلال خوزستان پیوستند و...
بامدادجنوب- علی پورتنگستانی: اولایل هفته گذشته خبری در سایت‌ها منتشر شد که دو بازیکن بوشهری و سابق باشگاه ایرانجوان، به‌دلیل درخشش در این باشگاه به تیم قهرمان فصل گذشته لیگ برتر، یعنی استقلال خوزستان پیوستند و این انتقال باعث شد برای همگان مشخص شود که بوشهر پتانسیل بالایی در پرورش بازیکن بااستعداد دارد. اگر به فصول گذشته نگاهی بیاندازیم، متوجه می‌شویم که در پایان هر فصل از باشگاه ایرانجوان بازیکنانی به تیم‌های لیگ برتری می‌رفتند و در آنجا نیز چون گذشته می‌درخشیدند و باشگاه ایرانجوان نشان داده است که در امر معرفی بازیکنان بااستعداد به باشگاه‌های کشوری تجربه بالایی دارد. 
ما امروز به سراغ یکی از این دو بازیکن ایرانجوان، یعنی محسن بازیاری رفتیم که در این فصل به خوبی خود را نشان داد. جوان بااستعداد اهرمی که در طول فصل از سوی خوزستانی‌ها رصد می‌شد، در نهایت هفته گذشته به این تیم پیوست تا به آرزوی دیرینه خود برسد. آرزویی که به گفته خودش برای محقق شدن آن زحمت زیادی کشیده است.

حسین بازیاری در گفت‌وگو با بامداد جنوب با بیان این‌که همانند همه فوتبالیست‌ها، از دوران کودکی فوتبال را شروع کردم، افزود: برای یادگیری بیشتر مفاهیم فوتبال به باشگاه پرسپولیس اهرم پیوستم و مدتی در این تیم بودم. در سن 17 سالگی از این تیم جدا شده و به تیم استقلال بنه‌گز پیوستم و به مدت یک سال در این تیم فعالیت کردم. پس از استقلال، به باشگاه ایرانجوان رفتم و تا فصل پیش در این باشگاه بودم. خدا را شکر چند روز پیش هم با باشگاه استقلال خوزستان قرارداد بستم و امسال در لیگ برتر به میدان می‌روم.
وی در مورد حضور در باشگاه سابقش، ایرانجوان بوشهر گفت: وقتی که به ایرانجوان آمدم، در ابتدای کار در تیم جوانان این باشگاه به میدان رفتم. یک سال پس از آن، به تیم بزرگسالان باشگاه دعوت شدم ولی نتوانستم در بازی‌ها شرکت کنم. پس از آن با یک مصدومیت جدی مواجهه شدم و این باعث شد یک سال دیگر را نیز از دست بدهم. بالاخره در فصل گذشته توانستم برای ایرانجوان در رقابت‌های لیگ دسته یک به میدان بروم اما با توجه به این‌که نتوانستم در همه بازی‌ها شرکت کنم، از عملکرد خود در طول فصل راضی هستم.
بازیکن سابق ایرانجوان در ادامه در رابطه با مشکلاتی که این فصل برای ایرانجوان رخ داد، با بیان این‌که باشگاه ایرانجوان در فصل گذشته سرشار از مشکلات بود، تصریح کرد: مشکل اصلی ما و باشگاه، مسائل مالی بود. باور کنید اگر باشگاه ما از نظر مالی به وسیله مسوولان تغذیه می‌شد، شاید رتبه بهتری در پایان لیگ به‌دست می‌آوردیم و جزء 5 تیم اول لیگ بودیم. ولی متاسفانه این اتفاق رخ نداد و تیم به‌سختی در لیگ ماند که اصلا در شان استان بوشهر نیست.

بازیاری در رابطه با پیوستنش به تیم قهرمان فصل گذشته لیگ برتر، استقلال خوزستان، با بیان این‌که مسوولان این باشگاه در بوشهر بازی‌های مرا مشاهده کرده بودند، افزود: من هم برای پیشرفت بیشتر، از باشگاه ایرانجوان رضایت خود را گرفتم و در نهایت به این تیم لیگ برتری پیوستم. البته برای کسب رضایت از ایرانجوان، مبلغی را به این تیم پرداخت کردم، چراکه این انتقال کاملا به‌صورت قانونی انجام می‌شد تا در آینده هیچ‌کدام دچار مشکل نشویم. من امیدوارم با استقلال خوزستان در فصل جدید، باز هم قهرمان لیگ شویم. البته امیدوارم در نهایت نظر آقای کی‌روش را به خود جلب کنم و به تیم ملی بزرگسالان دعوت شوم.
وی در مورد اهداف دیگر خود در این باشگاه یادآور شد: اگر تیمی خارجی پیشنهاد دهد، چرا نباید آن را قبول کنم. باید ببینم در فصل جدید چه اتفاقی رخ می‌دهد. امیدوارم همه چیز به صلاحم باشد. 
بازیکن بوشهری استقلال خوزستان که برای رسیدن به این جایگاه زحمت زیادی کشیده است، در مورد راه و روش‌های رسیدن به موفقیت در فوتبال، گفت: نظر من این است که هر کس مستعد باشد و زحمت زیادی بکشد، صد درصد می‌تواند آینده خوبی برای خود رقم بزند. البته کسانی هم بودند که نتوانستند به جایگاهی که لیاقت آن را داشتند برسند که مهم‌ترین عامل آن نداشتن انتخاب‌های درست است. 
بازیاری در مورد نگاه متفاوت تیم‌های کشور به بازیکنان بوشهری تصریح کرد: به نظرم استان بوشهر بهترین استعدادهای فوتبال را در خود دارد. همان‌طور که همه می‌بینند، هر سال از همین تیم ایرانجوان 2 تا 3 بازیکن راهی لیگ برتر می‌شوند و همان بازیکنان به بهترین بازیکن لیگ تبدیل می‌شوند. احتمالا تیم‌های دیگر به‌دلیل استعداد خوب بازیکنان بوشهری به سراغ آنها می‌آیند.

بازیکن سابق ایرانجوان در ادامه در مورد سعید مفتخر و میزان تاثیر او در پیشرفتش، گفت: مفتخر، مربی بسیار خوب، با دانش و خوش رفتاری بود و در اینجا جا دارد از وی تشکر کنم که برای پیشرفت من زحمت زیادی کشید و در مسابقات لیگ یک به من میدان داد. 
حسین بازیاری در پایان با بیان این‌که جا دارد از تمام مربیانی که برای من زحمت کشیدند نظیر آقایان دلگرم، میهن‌دوست، چاهی‌بخش، آرامش و بوشهری تشکر کنم، خاطرنشان کرد: از حمایت تماشاگران بوشهری تشکر می‌کنم که؛ چه در سرما و چه در گرما از ما حمایت می‌کردند و امیدوارم همیشه حامی ما باشند. من به شخصه همیشه به فکر آنها هستم و دوستشان دارم. در پایان خدا را شاکرم که به آرزوی خود یعنی حضور در لیگ برتر رسیدم، از پدر و مادر و همه کسانی که در رسیدن من به این جایگاه زحمت کشیدند، تشکر و تقدیر می‌کنم.
میزبانی رقابت‌های گراپلینگ در ایران هنوز قطعی نیست
نائب رئیس بانوان فدراسیون کشتی می‌گوید برای میزبانی رقابت‌های آسیایی گراپلینگ بانوان باید منتظر پاسخ نهایی اتحادیه جهانی کشتی بمانیم.
مریم منظمی پیش از این میزبانی ایران در رقابت‌‌های آسیایی گراپلینگ را اعلام کرده بود اما او در این رابطه گفت: میزبانی ایران هنوز قطعی نشده است و منتظر پاسخ نهایی اتحادیه جهانی هستیم. پیشنهاد از سوی اتحادیه جهانی به ما داده شد و ما نیز پذیرفتیم ولی هنوز صد در صد مشخص نیست و یک تا دو هفته آینده اعلام می‌شود.
منظمی درباره اردوی دوم ملی پوشان تصریح کرد: سطح فنی اردو خوب بود و تمام ملی‌پوشان به غیر از یکی از کشتی‌گیران گراپلینگ به‌دلیل این‌که نتوانست از دانشگاه مرخصی بگیرد، در اردو حضور داشتند. من نیز شش روز در اردو بودم.
به گزارش ایسنا، تیم ملی کشتی بانوان در دو بخش آلیش و گراپلینگ در سال جدید در دو مرحله اردو برگزار کرد. اردوی نخست فروردین‌ماه در استان اصفهان و اردوی دوم از روز 5 خرداد‌ماه جاری در استان آذربایجان شرقی تا 15 خرداد‌ماه برگزار شد. هدف از برگزاری اردوهای تیم ملی، شرکت در رقابت‌های جهانی و آسیایی در هر دو بخش آلیش و گراپلینگ است. رقابت‌های جهانی آلیش شهریور‌ماه به میزبانی قرقیزستان و مسابقات آلیش آسیایی نیز اوایل تیرماه در ترکمنستان برگزار می‌شود. همچنین در بخش گراپلینگ، مرداد 1395 ایران میزبان رقابت‌های آسیایی است. مسابقات جهانی این بخش نیز مهر‌ماه در بلاروس برگزار می‌شود.



نام:
ایمیل:
* نظر: