bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۴۱۵۵
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۱۷ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۵
تیم ملی فوتبال پرتغال به همراه کاپیتان کریستیانو رونالدو در نخستین مسابقه خود در رقابت های جام ملت های اروپا 2016 به مصاف ایسلند می رود.

ایسلند کم جمعیت ترین کشور این تورنمنت با 330 هزار نفر در پایان مرحله گروهی مقدماتی یورو 2016،‌ به عنوان تیم دوم بعد از جمهوری چک قرار گرفت.
پیروزی هفت بر صفر پرتغال برابر استونی در آخرین دیدار دوستانه پیش از یورو 2016 موجب شد که سلکائو در دیدار افتتاحیه با اعتماد به نفس زیاد حضور یابند.
ایسلند یک هفته قبل در دیدار دوستانه برابر لیختن اشتاین با نتیجه پرگل 4 بر صفر به برتری رسید. پرتغال بازیکنانی مانند ریکاردو کاروایلو، مسن ترین بازیکن تیم و تعداد زیادی بازیکن جوان دارد که انتظارات از آنها زیاد است. 
ایسلند به گیلفی سیگوردسون هافبک خلاق سوانسی متکی است. همچنین در خط حمله، کولبین سیگثورسون گلزن ملی و آلفرد فینبوگاسون را خواهد داشت و ادویر گودیانسن – مهاجم سابق چلسی و بارسلونا – نیز نیمکت نشین خواهد بود.
شاگردان فرناندو سانتوس که در ستامبر ‏‎2014 ‎هدایت پرتغال را برعهده گرفت، از استعدادهای خوبی برخوردارند. رونالدو با بهبودی به موقع از آسیب دیدگی زانو کاملا آماده بازی است و فرناندو سانتوس نگرانی در باره مصدومیت وی ندارد. 
ماریو بالوتلی مهاجم ایتالیایی لیورپول ضمن تقدیر از استعدادهای کریستیانو رونالدو گفت:‌ او می تواند با مسئولیت هایی که بر عهده او در تیم ملی گذاشته شده به خوبی کنار بیاید. 
بالوتلی معتقد است که رونالدو کاپیتان تیم پرتغال در دیدار امشب برابر ایسلند اگر با آزادی عمل بازی کند می تواند در رقابت های یورو 2016، بیش از 10 گل وارد دروازه حریفان کند. 
تیم ملی فوتبال پرتغال که در یورو 2016 با تیم‌های ایسلند، اتریش و مجارستان همگروه است، امشب (سه‌شنبه) در نخستین دیدارش در ساعت 23:30 به وقت تهران به مصاف ایسلند خواهد رفت.
نام:
ایمیل:
* نظر: