bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۴۲۲۹
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۱۹ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۵
با پایان دور دوم بازی‌های مرحله گروهی جام ملت‌های اروپا، اسامی ۱۱ بازیکن برتر این دور از رقابت‌ها در هر یک از پست‌ها معرفی شد.
دروازه‌بان
روبرت آلمر (اتریش): دروازه‌بان تیم ملی اتریش در ابتدای بازی اول تیمش برابر پرتغال کمی مضطرب به‌نظر می‌رسید، اما واکنش‌های او مانع از به گل تبدیل شدن موقعیت‌های فراوان حریف به‌خصوص موقعیت‌های کریستیانو رونالدو شد.

مدافعان
کایل واکر (انگلیس): اگرچه انگلیس در دو دور اول بازی‌ها نمایش مقتدرانه‌ای نداشته است، اما مدافعان کناری‌اش عملکرد خوبی داشته‌اند که یکی از آنها کایل واکر بود که در بازی برابر ولز عملکرد خوبی داشت و به‌طور مداوم در حملات سه‌شیر شرکت می‌کرد.

ژروم بواتنگ (آلمان): دفاع وسط تیم ملی آلمان در بازی اخیر ژرمن‌ها برابر لهستان همان عملکردی را داشت که سبب شد پپ گواردیولا از او به‌عنوان مهره‌ای ثابت در بایرن مونیخ تحت‌ِهدایتش استفاده کند. او مزاحمی دائمی برای حرکات مهاجمان لهستان به‌خصوص روبرت لواندوفسکی بود.

لئوناردو بونوچی (ایتالیا): ایتالیایی‌ها جزو تیم‌هایی هستند که هنوز در یورو 2016 دروازه‌شان باز نشده است و در این روند مدافع میانی یوونتوس سهم به‌سزایی داشته است. او دربازی دوم آتزوری برابر سوئد همچون بازی اول تیمش برابر بلژیک نمایشی بی‌عیب و نقص داشت و در آرام بودن زلاتان ابراهیموویچ در این بازی نقش پررنگی داشت.

یوناس هکتور (آلمان): هکتور 26 ساله شاید برای آلمان مدافعی در حد فیلیپ لام نباشد، اما با این حال جزو مدافعان کناری تحسین‌برانگیز ژرمن‌هاست و بازی پرتحرکش در تساوی بدون گل برابر لهستان نیز این موضوع را ثابت کرد. بعید نیست بعد از بازی که او برابر لهستان ارائه کرد، شایعات درباره آینده‌‌اش بیشتر شوند.

هافبک‌ها
آندرس اینیستا (اسپانیا): در مرحله گروهی یورو تاکنون اسپانیا مقتدرانه‌ترین بازی‌ها را ارائه کرده است که نقش هافبک بارسلونا به‌عنوان مغز متفکر حملات ماتادورها کلیدی بوده است. اینیستای 32 ساله با ادامه دادن به موقعیت‌سازی‌هایش در پیروزی 3 بر صفر ماتادورها برابر ترکیه نشان داد که هنوز یکی از بهترین بازیکن نسل خودش است و بازی‌اش چشم‌نواز.

مارک همسیک (اسلواکی): هافبک پرطرفدار ناپولی در پیروزی 2 بر یک تیمش برابر روسیه عملکرد انفرادی تحسین‌برانگیزی داشت. او نه تنها پاس گل اول تیمش را به ولادیمیر وایس داد، بلکه گل دوم اسلواکی را به شیوه‌ای تماشایی زد.

ایوان راکیتیچ (کرواسی): کرواسی یکی از تیم‌های یوروست که بهترین هافبک‌ها را دارد، اما بهترین هافبک بازیساز کروات‌ها در بازی‌شان برابر جمهوری چک که در آن پیروزی 2 بر صفر را با تساوی 2 - 2 عوض کردند، هافبک بارسلونا بود که بیشترین پاس سالم را داشت.

مهاجمان
دیمیتری پایت (فرانسه): مهاجم وستهام در دومین بازی خروس‌ها در مرحله گروهی یورو برابر آلبانی یک بار دیگر در کانون توجه قرار گرفت و یک گل دیرهنگام دیگر زد که خیال میزبان را از بابت کسب پیروزی در این بازی آسوده کرد. پیش از آغاز جام همه از پل پوگبا و آنتوان گریزمان در ترکیب فرانسه صحبت می‌کردند، اما حالا پایت قهرمان فرانسوی‌هاست.

روملو لوکاکو (بلژیک): مهاجم اورتون بازی ضعیفش برابر ایتالیا در دور اول رقابت‌ها را با زدن دو گل از سه گل پیروزی بلژیک برابر ایرلندجنوبی جبران کرد و با اینکه در پایان این بازی به‌عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب نشد، اما شایستگی حضور در تیم منتخب دور دوم را دارد.

آلوارو موراتا (اسپانیا): مهاجم یوونتوس که رئال تلاش زیادی برای خارج کردن او از چنگ بانوی پیر دارد، در پیروزی 3 بر صفر اسپانیا برابر ترکیه دو گل زد تا جزو پنج بازیکن دو گله یورو تا به امروز باشد. او با بازی خوبش برابر ترکیه نشان داد که چرا یکی از بازیکنان پرطرفدار این روزهای بازار نقل‌وانتقالات اروپاست.

برچسب ها: فوتبال ، اروپا ، منتخب
نام:
ایمیل:
* نظر: