bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۴۲۳۷
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۱۷ - ۰۱ تير ۱۳۹۵
بیانیه کارلوس کی روش که علیه برانکو تنظیم شده دقایقی پیش در بانک ورزش و اکثر رسانه ها منتشر شد.
 در بخشی از این بیانیه آمده است: حقیقت این است که پس از حرفهای آقای برانکو، تمامی  برنامه های تیم ملی ایران که توسط رئیس فدراسیون، هیات رییسه و سازمان لیگ تعیین شده بود لغو شد. این مساله به صورت جدی آماده سازی ما برای جام جهانی را به خطر می اندازد.
کی روش در صحبت های قبلی اش از برانکو خواسته بود ناکامی اش - که مشخص نبود منظور کدام ناکامی است - را گردن او نیاندازد و حالا با این بیانیه دقیقا کاری را انجام می دهد که از برانکو خواسته بود انجام ندهد. او مانند همیشه که کارهایش را گردن نمی گیرد، خیلی زودتر از آنکه کسی فکرش را بکند ناکامی احتمالی اش را گردن برانکو انداخته است.
در پایان ذکر این نکته ضروری است که اگر برنامه های فوتبال ایران که رییس فدراسیون، هیات رییسه و سازمان لیگ  تدوین کرده بودند به نفع فوتبال ایران بود هیچ گاه با حرف های یک مربی بهم نمی ریخت و قطعا این برنامه مشکلی داشت که با انتقاد بجای برانکو، تاج و دوستانش تصمیم به لغو آنها گرفتند. اگر این برنامه ها مشکلی نداشت و آنها به خاطر حرف های برانکو چنین تصمیمی اتخاذ کردند که آن وقت باید بیشتر به حال این فوتبال تاسف خورد که یک مربی می تواند به همین راحتی کل برنامه هایش را بهم بریزد.
برچسب ها: فوتبال ، کی‌روش
نام:
ایمیل:
* نظر: