bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۴۶۰
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۱۱ - ۰۵ تير ۱۳۹۴
در آیینی با حضور مسئولان و جمع کثیری از ورزشکاران و مردم شهرستان عسلویه، نخستین مدرسه تخصصی فوتبال در عسلویه افتتاح شد.
پنج‌شنبه شب در آیینی با حضور مسئولان و جمع کثیری از ورزشکاران و مردم شهرستان عسلویه، نخستین مدرسه تخصصی فوتبال در عسلویه افتتاح شد.

فرماندار عسلویه در این آیین با بیان اینکه سرمایه‌گذاری در حوزه ورزش را نباید هزینه تلقی کرد، بر نهایت سعی و تلاش برای ایجاد جامعه‌ای توانمند و پویا تاکید کرد.

عبدالله نادری با برشمردن برخی از اقدامات و فعالیت‌های زیرساختی در حوزه ورزش شهرستان به سیاست‌ها و اهداف دولت تدبیر و امید در امر سرمایه گذاری برای جوانان به ویژه در عرصه مسائل ورزشی اشاره کرد و اظهار داشت: مسئولین ذیربط باید تمام تلاش خود را برای توسعه همه جانبه و اساسی ورزش شهرستان به کار گیرند.

وی در بخش دیگری از سخنانش ضمن تقدیر از متولیان راه‌اندازی مدرسه فوتبال در شهر عسلویه خاطر نشان کرد: جوانان عسلویه نیازمند امکانات و تجهیزات بیشتر ورزشی هستند که باید فراهم شود.

فرماندار عسلویه با بیان اینکه راه‌اندازی چنین امکاناتی اقدامی مناسب برای پرکردن اوقات فراغت دانش‌آموزان و قشر جوان و نوجوان شهرستان است، تصریح کرد: مدرسه فوتبال می‌تواند گامی بلند در راستای شناسایی استعدادهای نوجوانان این منطقه در عرصه ورزش باشد و باید از این ظرفیت استفاده بهینه را کنیم.

فارس
برچسب ها: بوشهر ، عسلویه ، فوتبال
نام:
ایمیل:
* نظر: