bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۴۸۰۰
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۱۳ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۵
سرپرست سابق تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال امسال خوب بسته شده و فقط کمی مشکل عدم هماهنگی دارد و به نظر من الان وقت حمایت است نه انتقاد.
 میرشاد ماجدی در خصوص اینکه استقلال طی این دو هفته نتایج خوبی نگرفته و منتقدان از منصوریان و این تیم انتقاد می‌کنند، گفت: به اعتقاد من هواداران باید صبور باشند و تیم را حمایت کنند. به نظر من الان وقت حمایت است نه انتقاد، من به عنوان یک استقلالی از تماشاگران می‌خواهم که جمعه به ورزشگاه بروند و از تیمشان حمایت کنند.
سرپرست سابق تیم فوتبال استقلال تاکید کرد: به اعتقاد من این تیم خوب بسته شده و امسال از لحاظ مهره نفرات بسیار خوبی را در اختیار گرفته است، تنها مشکلی که در این دو هفته به چشم آمده عدم هماهنگی در خط دفاع است که این موضوع هم با گذشت زمان حل خواهد شد.

وی در ادامه گفت‌وگو با فارس تاکید کرد: درست است که استقلال در هفته دوم نتیجه را در خوزستان واگذار کرد ولی باید قبول کرد که ساختار این تیم تغییر کرده و بیش از 12-10 بازیکن عوض شده‌اند نه 2 هفته بلکه باید حداقل 20 هفته به این تیم فرصت داد و بعد در موردش اظهار نظر کرد. من باز هم تاکید می‌کنم تماشاگران استقلال صبور باشند و با صبر خود به بازیکنان و کادر فنی تیم روحیه بدهند.
برچسب ها: فوتبال ، استقلال
نام:
ایمیل:
* نظر: