bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۴۹۱۵
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۱۷ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۵
فرماندار دیلم با اشاره به پیشرفت ۷۰ درصدی بزرگراه دیلم گفت: محور دیلم به گناوه یکی از جاده‌های پرخطر است که برای تکمیل بزرگراه این مسیر ۴۵ میلیارد تومان مصوب شده که انشاءالله بخش اعظمی از این پروژه تا پایان امسال تکمیل می‌شود.
 حسن اسماعیلی بعدازظهر امروز در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان دیلم با اشاره به اعتبارهای هزینه شده سال گذشته و بررسی عملکرد دستگاه‌های اجرایی اظهار داشت: مدیران دستگاه‌های اجرایی در جذب اعتبارات ملی با مدیران ارشد سازمان و اداره خود هماهنگی کنند تا شاهد جذب اعتبارات ملی در حوزه‌های عمرانی باشیم.

وی با تاکید بر بررسی مسائل و مشکلات شهرها و روستاها افزود: انتظار مردم از مدیران‌کل دستگاه‌های اجرایی این است که در شهرها و روستاها یابند و مشکلات آنان را از نزدیک مشاهده و برطرف کنند.

فرماندار شهرستان دیلم با اشاره به اینکه در اجرای طرح‌های عمرانی اعتبارات لازم تخصیص یافته است، گفت: مهمترین و بزرگترین پروژه با توجه به نگاه خاص استاندار بوشهر توسعه متوازن مناطق شمالی استان، تکمیل بزرگراه پرخطر و حیاتی دیلم به گناوه است.

وی با اشاره به پیشرفت 70 درصدی بزرگراه دیلم گفت: برای تکمیل این پروژه 45 میلیارد تومان مصوب شده که انشاءالله بخش اعظمی از این پروژه تا پایان امسال تکمیل می‌شود.

اسماعیلی با بیان اینکه از سال مالی گذشته تا امسال 50 درصد اعتبارات تخصیص یافته است، افزود: برای تکمیل و اجرای طرح‌های عمرانی دیلم 260 میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافت و این در حالی است که اعتبارات ملی به آن افزوده می‌شود.
برچسب ها: بزرگراه ، دیلم ، گناوه
نام:
ایمیل:
* نظر: