bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۴۹۳
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۱۴ - ۰۶ تير ۱۳۹۴
چند سالی است که دشمنان کشورمان می‌کوشند تا جامعه و کشور ما را به غربت و انزوا بکشانند و بسیار مصرانه در تلاش هستند تا از هر راهی که شده به هدفشان برسند. یکی از نقشه‌های شوم آنها سست کردن بنیان‌های فرهنگی چند هزار ساله کشورمان است که شاید به تئوری توطئه نزدیک باشد اما بیان این مطلب که در سال‌های اخیر شبکه‌های بیگانه که به اصول اخلاقی پایبند نیستند با پخش برنامه‌ها و سریال‌هایی که مهم‌ترین پیامدشان هم سست کردن بنیان خانواده ‌است، دور از واقعیت نیست.

 آنها در تلاش هستند تا با نمایش این سریال‌های پوشالی و بی‌محتوا ذهن پویای مخاطب را به فرهنگ غربی معطوف کنند. زن ایرانی که مرد از دامانش به معراج می‌رود اکنون دچار نوعی ابهام شده و میان فرهنگ اصیل ایرانی و فرهنگ غربی آن سوی مرزهای کشور احساس درماندگی می‌کند، آری شبکه‌های پوچ‌گرای غربی با هزینه‌های گزاف، قدم به قدم پیش می‌روند تا با ضعیف ساختن باورهای زنانه این جامعه به هدف شوم خود برسند، آنها به‌خوبی دریافته‌اند که این زنان ایرانی هستند که می‌توانند مردان دلیر و سلحشور را به جامعه معرفی کنند. آنها با پاکدامنی و سختکوشی‌های بی‌نظیر خود در جهاد با زندگی، مردانشان را به عرش می‌رسانند.

زنان ایرانی همچون نگینی می‌درخشند؛ زنانی که بزرگی مقامشان بدخواهان را واداشته تا جهت تضعیف آیین و فرهنگ ایرانی همواره آنها را مورد تاخت قرار دهند. متاسفانه چند وقتی است که زنان ایرانی اسیر کمند سریال‌های ترکی و غیره که از شبکه‌های بیگانه پخش می‌شوند، شده‌اند، به‌طوری که خیلی جدی و با شوق سریال‌ها را دنبال می‌کنند.

 سریال‌هایی که وقتی به موضوع آنها دقت می‌کنیم به سستی باورها و بی‌بند و باری شخصیت‌های آنها پی می‌بریم. در این سریال‌ها کانون خانواده بسیار شکننده و آسیب‌پذیر است و معمولا در آنها زن و شوهر نسبت به یکدیگر عشق‌های زودگذر را تجربه می‌کنند و با کوچک‌ترین توجه فردی دیگر به خیانت روی می‌آورند اما باید تاکید کنم که باورهای زنان سرزمین من، دژ محکمی است که نمی‌توان به‌راحتی فتحش کرد هرچند بیم آن است که بیگانگان با پخش این سریال‌های خیلی نرم و آهسته باورها و افکارش را متحول و دگرگون سازد. آنها در تلاش هستند تا زنان هموطن من را روز به روز به دام ساحرانه خود انداخته و آنها را دچار غفلت سازند و از انجام رسالتشان باز‌دارند.

بانوی ایرانی پرورش‌دهنده زنان و مردانی است که هوش و نبوغشان می‌تواند دنیا را دگرگون کند و همراه با صلح‌جویی در دنیا به اثبات توانمندی‌هایش بپردازد؛ زنانی که با  مهر و عطوفت کانون خانواده را گرم و پرنشاط نگه می‌دارند و با زنانگی‌هایشان عطر خوشایند نجابت را در پیرامون خود می‌پراکنند. اکنون زمان آن است که بیاییم در برابر این دسیسه‌ها و خباثت‌های بدخواهان سرزمین پهناورمان-‌که تا بوده به‌خاطر موقعیت خاصش مورد هجوم بیگانگان قرار گرفته-‌هوشیار باشیم.
سرزمینی که زنان و مردانش را به نجابت می‌شناسند، نباید اجازه دهد که با غرق شدن در این جاذبه‌های رنگین شبکه‌های بیگانه از اهدافش باز بماند. 


برچسب ها: بامدادجنوب
نام:
ایمیل:
* نظر: