bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۵۰۰
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۱۵ - ۰۶ تير ۱۳۹۴
رئیس اداره استاندارد شهرستان کنگان از پلمب دفتر شرکت غیرمجاز شیراز آسانسور در بندر کنگان خبر داد.
رئیس اداره استاندارد شهرستان کنگان از پلمب دفتر شرکت غیرمجاز شیراز آسانسور در بندر کنگان خبر داد.


مصطفی رامشی بعد از ظهر امروز در نشست مسئولان اظهار داشت: اداره استاندارد و تحقیقات صنعتی در راستای حمایت از حقوق مردم نهایت توان و ظرفیت خود را به کار می‌بندد و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

وی افزود: کارشناسان این اداره در تمام ایام سال نظارت لازم را بر مراکز مختلف خدماتی دارند و امیدوار هستیم به اهداف مورد نظر برسیم.

رئیس اداره استاندار شهرستان کنگان با اشاره به پلمب شرکت آسانسور در کنگان خاطر نشان کرد: دفتر شرکت غیرمجاز شیراز آسانسور که بدون داشتن پروانه طراحی و مونتاژ در کنگان فعالیت می‌کرد، توسط بازرسان استاندارد این شهرستان پلمب شد.

رامشی تصریح کرد: طی بازرسی که توسط کارشناسان این اداره از دفتر شرکت شیراز آسانسور صورت گرفت، متوجه شدیم این شرکت بدون اخذ پروانه طراحی و مونتاژ در حال فعالیت است.

رئیس استاندارد شهرستان کنگان افزود: با محرز شدن تخلف شرکت شیراز آسانسور، دفتر این شرکت با همراهی کارشناس صنعت، معدن و تجارت و نیز اداره تعزیرات حکومتی این شهرستان پلمب شد.

رامشی همچنین از ارجاع پرونده دو شرکت غیرمجاز دیگر به تعزیرات حکومتی شهرستان کنگان خبر داد و اظهار داشت: دفتر شرکت تیرچه و بلوک تیراژه تولیدکننده تیرچه و بلوک‌های دیواری و سقفی بتنی و شرکت بتن ساحل ایرانیان تولیدکننده بتن آماده، هر دو واقع در بندر کنگان به دلیل نداشتن پروانه کاربرد علامت استاندارد و نیز عدم توجه به تذکرات و اخطارهای داده شده از طرف این اداره، پلمب و پرونده‌های ایشان به تعزیرات حکومتی این شهرستان ارجاع شده است.

فارس
برچسب ها: بوشهر ، کنگان
نام:
ایمیل:
* نظر: