bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۵۰۶
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۱۱ - ۰۷ تير ۱۳۹۴
دریانوردان پارس جنوبی، قهرمان فصل گذشته لیگ برتر فوتبال ساحلی که شروع قدرتمندی در آغاز لیگ امسال نداشت با سه پیروزی پیاپی و کسب رتبه پنجم به تعطیلات نیم‌فصل رفت. این تیم در طول تعطیلات نیم‌فصل برای ریکاوری دو هفته تمرینات را تعطیل کرد و بعد از آن، تمرینات خود را دوباره از سر گرفت.
بامداد24: دریانوردان پارس جنوبی، قهرمان فصل گذشته لیگ برتر فوتبال ساحلی که شروع قدرتمندی در آغاز لیگ امسال نداشت با سه پیروزی پیاپی و کسب رتبه پنجم به تعطیلات نیم‌فصل رفت. این تیم در طول تعطیلات نیم‌فصل برای ریکاوری دو هفته تمرینات را تعطیل کرد و بعد از آن، تمرینات خود را دوباره از سر گرفت. همچنین برای حضور هر چه قدرتمندتر در نیم‌فصل دوم دریانوردان سه بازیکن جدید جذب کرده‌اند و تصمیم دارند نتایج ضعیف نیم‌فصل اول را جبران کنند.

در همین زمینه سرپرست تیم لیگ برتری فوتبال ساحلی دریانوردان پارس جنوبی گفت: این تیم به‌تازگی دو مهاجم ملی‌پوش و یک دروازه‌بان جدید را به خدمت گرفته است.

حسین طبیب‌نژاد افزود: به‌منظور تقویت تیم دریانوردان برای ادامه مسابقات لیگ برتر مسلم مسیگر و محمد احمد‌زاده را به‌عنوان مهاجم و محمد‌جواد خسروی را به‌عنوان دروازه‌بان به خدمت گرفته‌ایم.
وی اضافه کرد: محمد احمد‌زاده و مسلم مسیگر پیش از این نیز سابقه بازی در تیم دریانوردان را در کارنامه دارند.

طبیب‌نژاد ادامه داد: محمدجواد خسروی نیز از تیم امید ایرانجوان بوشهر به خدمت این تیم درآمده است.

وی بیان کرد: دور جدید تمرینات تیم دریانوردان برای ادامه مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور از چهارشنبه هفته گذشته با حضور بازیکنان بومی آغاز شده است.

طبیب‌نژاد ادامه داد: دور برگشت مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور از اواسط مرداد آغاز خواهد شد.

وی در زمینه مشکلات زمین فوتبال ساحلی بوشهر بیان کرد: این زمین به‌دلیل کمبود امکانات لازم چندین بار فرصت میزبانی تیم ملی فوتبال ساحلی را از بوشهر گرفته است.

طبیب‌نژاد گفت: کادر فنی تیم ملی فوتبال ساحلی در سال گذشته برای بازی با تایلند و بلاروس قصد برگزاری این دو دیدار را در بوشهر داشتند که به‌دلیل کمبود امکانات زمین فوتبال ساحلی بوشهر قید حضور در این استان را زدند.

سرمربی دریانوردان پارس جنوبی در ارتباط با تصمیم شهرداری بوشهر برای احداث زمین فوتبال ساحلی درکنار شرکت ملی نفتکش بوشهر اضافه کرد: در بسیاری از کشورهای پیشرفته حتی کشورهای بدون ساحل، زمین‌های ورزش ساحلی در پارک‌ها احداث می‌شود.

پیش از این نیز عباس طبیب‌نژاد، سرمربی دریانوردان در مورد زمین تمرین و مسابقه این تیم گفته بود: هم‌اکنون میان شهرداری بوشهر مالک زمین، اداره‌کل ورزش و جوانان به‌عنوان متولی زمین فوتبال ساحلی و پارس جنوبی حامی مالی تیم دریانوردان اختلاف نظر وجود دارد.

طبیب‌نژاد گفت: شهرداری بوشهر و اداره‌کل ورزش و جوانان استان بوشهر به‌نوعی منتظر برطرف شدن مشکلات زمین فوتبال ساحلی با مشارکت منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس هستند. وی با تاکید بر ضرورت برطرف شدن مشکلات زمین فوتبال ساحلی فوتبال بوشهر ادامه داد: امیدواریم مشکلات سکوها، برق و روشنایی این زمین برطرف شود.

شهرام حیدری
نام:
ایمیل:
* نظر: