bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۵۵۱
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۹ - ۰۹ تير ۱۳۹۴

مدیرعامل ستاد دیه استان بوشهر گفت: ۱۴۹ زندانی غیرعمد استان بوشهر ۱۷ میلیارد تومان بدهی دارند که چشم انتظار همت خیرین برای آزادی هستند.
اسماعیل موسوی حقیقی ظهر سه‌شنبه در نشست با مسئولان دشتستان اظهار داشت: یکی از برنامه‌هایی که هر ساله توسط ستاد دیه اجرا می‌شود، برگزاری جشن گلریزان برای آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد است.

وی ادامه داد: مردم در نقاط مختلف استان بوشهر همواره در این برنامه‌ها حضور و مشارکت مطلوبی داشته‌اند و امسال نیز این برنامه‌های گلریزان در نقاط مختلف استان برگزار می‌شود و امیدواریم شاهد حضور و مشارکت مردم و خیرین و دستگاه‌های مختلف در این برنامه‌ها باشیم.

مدیرعامل ستاد دیه استان بوشهر اضافه کرد: سال گذشته و با تلاش‌های ستاد دیه، ۱۱۴ زندانی غیرعمد استان بوشهر با جمع‌آوری کمک‌های خیرین و گذشت شاکیان از بخشی از طلب خود، آزاد شدند.

وی ادامه داد: امسال ۱۴۹ زندانی جرائم غیرعمد در زندان‌های استان بوشهر حدود ۱۷ میلیارد تومان بدهی دارند که امیدواریم با حمایت و مشارکت خیرین زمینه برای آزادی این زندانیان فراهم شود.

موسوی به وضعیت شهرستان دشتستان نیز اشاره کرد و افزود: در دشتستان ۳۶ زندانی چشم‌انتظار کمک‌های خیرین هستند که مجموع بدهی این زندانیان حدود سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان است.

مدیرعامل ستاد دیه استان بوشهر ادامه داد: جشن‌های گلریزان امسال در بیش از ۲۰ نقطه استان بوشهر برگزار می‌شود و زندانیان جرایم مالی چشم‌انتظار همت خیرین هستند.
منبع:
مهر
نام:
ایمیل:
* نظر: