bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۶۷۱
تاریخ انتشار: ۳۴ : ۱۸ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۴
صنعت نفت آبادان 2 - 0 ایرانجوان بوشهر
هفته اول لیگ دسته اول کشور با شکست قرمز و مشکی پوشان ایرانجوان در برزیل ایران همراه شد.
بامداد24 : ایرانجوانی ها در حالی اولین بازی خود را در آبادان برگزار کردند که با انواع و اقسام مشکلات روبرو بودند. شاگردان مفتخر در شرایطی کاملاً نابرابر به مصاف تیم صنعت نفت رفتند. 

ایرانجوانی که روزهای شروع کارش برای این فصل به تعداد انگشتان دو دست نمی رسید و حتی دریغ از یک بازی تدارکاتی و . . . اما در مقابل نفتی وجود داشت که nمیلیاردی بسته شده بود و برنامه آماده سازی خود را دقیق و با برنامه و با پشتوانه مالی خوب و آسوده خاطر برگزار کردند و به اندازه دوجین هم بازی تدارکاتی برگزار کردند. شاید تنها وجه مشترک این دو تیم قدمتشان و هوادارن متعصبشان باشد.

شرح بازی
نیمه اول این دیدار را باید به حساب زردپوشان آبادانی زد تا جائی که موفق شدند به گل برسند و برنده به رختکن بروند. اما نیمه دوم مفتخر جوان حتی یک لحظه هم پا عقب نکشید و با تعویض های هجومی خود مقابل مربی چشم آبی نفتی ها قرار گرفت. ایرانجوانی ها در تب و تاب رسیدن به گل بودند و در یک صحنه تا فرو ریختن دروازه هوری و صنعت هم پیش رفتند ولی مدافع نفت توپ را از یک قدمی خط دروازه بیرون کشید. جوانهای بوشهری دست از تلاش بر نداشتند و خالق موقعیتهای خوبی شدند که اگر درخشش هوری با تجربه نبود شاید الان نتیجه چیز دیگری بود. نیمه دوم را باید به حساب شاگردان مفتخر واریز کرد. در نهایت این دیدار با شکست ایرانجوان همراه شد. بازنده ای سربلند که با بازیکنان و کادرفنی با انگیزه خود نوید بخش روزهای خوبی را در آینده می دهد.

گل ها: محمد پورمحمد (40) و علی عبداله زاده (45) برای نفت

در این هفته بودند تیم های متمولی که ماه ها در اردو و بازی تدارکاتی به سر می بردند ولی نتوانستند در گام نخست به نتیجه دلخواه برسند.


ترکیب ایرانجوان بوشهر:
جواد نصاری، امید شکوهی، امیر طهمورثی، مصطفی احمدی(سلمان بحرانی)، اویس کردجهان، تقی نایبی، امین مشایخ، غلامرضا احمدشاهی(سجاد فیض الهی)، محمد شمسی(عباس چاپی)،علی زارعی
سرمربی: سعید مفتخر

ترکیب صنعت نفت آبادان:
حسن هوری، مجتبی ممشلی، علی عبدالله زاده، مرتضی غلامعلی تبار، عباس مرداسی (حسین بغلانی)، محسن ربیع خواه، محمدزبیر نیک نفس، محمد پورمحمد، محمود تیغ نورد (احسان عبدی)، جعفر بذری (محمد شادکام) و امین متوسل زاده.
سرمربی: کارلوس مانوئل
برچسب ها: ایرانجوان
نام:
ایمیل:
* نظر: