bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۶۷۳
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۱۸ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۴
مدیرکل راه و شهرسازی بوشهر:
مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: محور دیلم به گناوه دارای بیشترین حادثه رانندگی در استان بوشهر است که با دو بانده شدن این محور و رفع نقاط حادثه خیزآن مشکلات این جاده رفع می‌شود.

بامداد24 :فرزاد رستمی صبح امروز در جلسه کمیته مدیریت ایمنی حمل و نقل و سوانح رانندگی استان بوشهر با بیان اینکه امسال توجه ویژه‌ای به تکمیل طرح‌های راهسازی استان بوشهر شده است اظهار داشت: محور برازجان به گناوه از محورهای پرتردد استان بوشهر است که این محور به بزرگراه تبدیل می‌شود و در این راستا طرح بزرگراه این محور در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه محور گناوه به دیلم از پرمخاطره‌ترین محورهای جاده‌ای استان بوشهر است گفت: جاده گناوه به دیلم دارای بیشترین تصادفات و تلفات جاده‌ای است که اکنون طرح بزرگراهی آن در حال اجرا است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر با اشاره به روند اجرایی این محور تصریح کرد: محور گناوه به دیلم دارای 65 کیلومتر طول است که اکنون بیش از 50 درصد این محور دو بانده  است و پیش بینی می‌شود تا پایان سال بخش اعظمی از این محور دو بانده شود.

رستمی با اشاره به اینکه رفع نقاط حادثه خیز استان بوشهر در اولویت برنامه‌ها است گفت: یکی از مهم‌ترین محورهایی که رفع نقاط حادثه خیز آن در دست تهیه است محور گناوه به دیلم است که در این راستا اقدامات مهمی در دست اجرا است.

وی با تاکید بر توسعه گشت‌های پلیس راه در محور گناوه به دیلم تصریح کرد: این محور بزودی به دوربین‌های کنترل سرعت مجهز می‌شود که نصب این دوربین‌ها می‌تواند نقش مهمی در کاهش سوانح جاده‌ای دراین محور داشته باشد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر تاکید کرد: همه دستگاه‌های امدادی باید با جدیت و هماهنگی بیشتری در سطح خدمات رسانی به کاربران جاده‌ای فعالیت کنند.

رستمی با تاکید بر تسریع در رسیدگی به سوانح جاده‌ای بر هماهنگی بیشتر بین مراکز امدادی استان بوشهر تاکید کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: