bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۷۱۱
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۱۱ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۴
دیدار تیم های فوتبال ایرانجوان بوشهر و خونه به خونه مازندران با تساوی یک بر یک به پایان رسید. ایرانجوان بوشهر و خونه به خونه بابل به تساوی رضایت دادند
بامداد24 :
دیدار تیم های فوتبال ایرانجوان بوشهر و خونه به خونه مازندران با تساوی یک بر یک به پایان رسید.
ایرانجوان بوشهر و خونه به خونه بابل به تساوی رضایت دادند

 از سری مسابقات لیگ دسته یک فوتبال کشور و از هفته دوم تیم های ایرانجوان بوشهر و خونه به خونه بابل یکشنبه شب در استادیوم شهید بهشتی بوشهر به مصاف یکدیگر رفتند.
ایرانجوان در نیمه نخست بازی نمایش بهتری نسبت به حریف ارایه کرد ولی در دقیقه 40 این دیدار از روی غافل گیری مدافعان این تیم، علیرضا عظیمی بازیکن خونه به خونه دروازه ایرانجوان را باز کرد.
ایرانجوان نیز در دقیقه سوم از وقت اضافه نیمه نخست بازی موفق شد توسط محمد شمسی به گل تساوی دست یابد تا دو تیم با نتیجه مساوی یک بر یک به رختکن بروند.
در نیمه دوم این دیدار نیز دو تیم حملاتی را روی دروازه یکدیگر تدارک دیدند ولی موفق به گلزنی نشدند تا در نهایت بازی با نتیجه نیمه نخست به پایان برسد.
در این دیدار عباس چاپی، رامین دهقانی و حمید طارمی برای ایرانجوان و محمد حسین پور برای خونه به خونه مازندران به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفتند.
قضاوت این دیدار را پیمان فرخی مهر با کمک های خود بهروز برون، رحیم حاجی پور و علی عبداللهی بر عهده داشت.
داور این دیدار در طول دو نیمه این بازی به دلیل رطوبت بالای هوا دو بار بازی را متوقف کرد تا بر اساس قانون بازیکنان در هر سری توقف شدن بازی به استراحتی سه دقیقه ای بپردازند.
با برگزاری این دیدار ایرانجوان بوشهر و خونه به خونه هر کدام با یک امتیاز در رتبه های هجدهم و نوزدهم لیک دسته اول فوتبال کشور قرار گرفتند.
برچسب ها: ایرانجوان
نام:
ایمیل:
* نظر: