bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۷۴۰
تاریخ انتشار: ۱۹ : ۱۳ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۴
14 بوشهری در تیم ملی بیس‌بال
روز یکشنبه بود که سرمربی تیم ملی بیس‌بال کشورمان اعلام کرد بهترین‌های لیگ به اردوی تیم ملی تزریق می‌شوند. وی گفت: سعی می‌کنیم بازیکنانی را برای تیم ملی انتخاب کنیم که از قدرت، جسارت و میانگین کسب امتیازات در سطح بالایی باشند.

روز یکشنبه بود که سرمربی تیم ملی بیس‌بال کشورمان اعلام کرد بهترین‌های لیگ به اردوی تیم ملی تزریق می‌شوند. وی گفت: سعی می‌کنیم بازیکنانی را برای تیم ملی انتخاب کنیم که از قدرت، جسارت و میانگین کسب امتیازات در سطح بالایی باشند. در همین زمینه دیروز اسامی دعوت شدگان به تیم ملی بیس‌بال اعلام شد و 14 نفر از بوشهر در میان 38 نفر دعوت شده حضور دارند و این به خودی خود از قدرت استانمان در این رشته ورزشی خبر می‌دهد. بوشهری که یکی از بهترین زمین‌های بیس‌بال کشور را دارد، زمینی که می‌خواهند آن را از این تیم بگیرند.

پیام شوکت‌صدری سرمربی تیم ملی گفته بود: تعداد تیم‌های مدعی در لیگ جنوب از گذشته بیشتر از لیگ شمال بوده و سطح بازی‌ها در این مسابقات بسیار خوب است و تیم بوشهر همیشه پشتوانه نفری بسیار خوبی داشته که در مسابقات دور رفت نیز با دو تیم شرکت کرده بود، اصفهان نیز با بازیکنان جوان در این رقابت‌ها شرکت کرده بود که می‌تواند پشتوانه بسیار خوبی برای این تیم داشته باشد. وی اضافه کرد: من به همراه امامزاده مربی تیم ملی هم لیگ شمال را زیر نظر داشتیم هم لیگ جنوب را، امتیازات بازیکنان لحظه به لحظه ثبت می‌شود و با دقتی که در مورد آنها صورت می‌گیرد حق بازیکنی ضایع نمی‌شود.

در همین زمینه اسامی ۳۸ نفر از بازیکنان و مربیان تیم ملی بیس‌بال برای حضور در مسابقات بین‌المللی جام ریاست جمهوری ایران اعلام شد. تورنمنت چهار جانبه بین‌المللی بیس‌بال با عنوان جام ریاست‌جمهوری با حضور تیم‌های ملی هندوستان، عراق و دو تیم از ایران از تاریخ 18 لغایت 22 شهریور در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می‌شود. بر این اساس اردوی تیم ملی متصل به این مسابقات از عصر روز یکشنبه مورخ 15 شهریور تا 18 شهریور در زمین شماره 4 ورزشگاه آزادی تشکیل خواهد شد.

اسامی نفرات دعوت شده از استان‌های مختلف به این شرح است: بوشهر: امیر بختیاری‌لقب (کمک مربی)، علی امامزاده (مربی)، کاوه چابجاری، رضا شبانی، کیوان رانا، یاسین شریفی، حسام عارف‌زاده، سید‌عبدالله مهیمیان‌آزاد، آرمین غریبی، مهدی واعظ‌زاده، مهدی معصومی، امیر باژوند، مهرداد پویان‌فر، محسن محمدی. کرمان: معین حسنی. تهران: کاشف رانا (مربی). هرمزگان: یعقوب حسین‌پور. کیش: پیام شوکت صدری (مربی ). مرکزی: محمد‌مهدی رفیعی (مربی بدنساز). اصفهان: نیما باقری‌نیا- احمد درایش، یاسر صدیقی‌پور. قم: فرید فرهادی (کمک مربی)، محمد صفدری، مجید محمدی. البرز: آبتین نخجوان‌پور، محمد گودرزی، مهران سجادپور، داوود جباری. سمنان: مجتبی گردان، جلیل چنگیزی، جلال چنگیزی، محمدعلی کلانتری، رجبعلی برزگر. خراسان رضوی: عادل مشیریان (کمک مربی)، نیما وقاری، محمدرضا عربی، رضا یوسفی، احمد رمضان‌زاده. گیلان: ایمان خلیق‌ساکت، حمید محمدی، امیر خلیق ساکت، کیان ندافی، رهام برهانی، سینا قدیمی.

تیم نادری بوشهر هفته گذشته مشکلاتی در مورد زمین تمرین خود داشت و در همین زمینه شماری از اهالی محله امامزاده عبدالمهمین شهر بوشهر با حضور در زمین ورزشی نادری از احتمال تغییر کاربری آن ابراز نگرانی کردند.

تجمع کنندگان با اشاره به اتفاقاتی که در جریان شکایت برخی از بازماندگان و ورثه مالکان زمین باشگاه نادری رخ داده، گفتند: نادری از قدیمی‌ترین باشگاه‌های شهر بوشهر و زمان تاسیس آن در دهه 20 شمسی است که اکنون در رشته‌های بیسبال، سافت‌بال و تکواندو فعالیت جدی دارد، اما با توجه به رای دادگاه به نفع برخی از ورثه مالکان اولیه، اخیرا زمزمه‌هایی مطرح شده که زمین مذکور قرار است قطعه قطعه و فروش شود. آنها در این تجمع خواستار همکاری این گروه برای حفظ این فضای ورزشی و جلوگیری از تغییر کاربری آن شدند.

ظاهرادر پی برخی فعالیت‌های اقتصادی در زمین نادری از جمله ایجاد مغازه‌های تجاری که در دوره مدیریت سابق این باشگاه رخ داد، شماری از ورثه مالکان اولیه زمین با این اعتقاد که چنین اقداماتی در کاربری ورزشی نیازمند مجوز آنها بوده و در خصوص هزینه کرد آن ابهام ایجاد شده، اقدام به ارائه دادخواست برای تحویل این زمین کردند.

نهایتا پس از کش و قوس‌های فراوان، دادگاه رای به نفع گروه معترض داد، با این حال برخی از اهالی محله امامزاده عبدالمهمین شهر بوشهر با اشاره به این‌که فعالیت باشگاه نادری در همین اراضی صورت می‌گیرد، نسبت به زمزمه‌هایی که در خصوص تبدیل آن به قطعاتی کوچک و فروش به متقاضیان مطرح شده نگران هستند.

برچسب ها: بیس بال ، تیم ملی
نام:
ایمیل:
* نظر: