bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۸۱۹
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۴ - ۰۸ شهريور ۱۳۹۴
به گزارش ایرنا، تیم فوتبال بارسلونا شنبه شب از هفته دوم لیگ باشگاه های اسپانیا در ورزشگاه نیوکمپ پذیرای مالاگا بود و در پایان دیداری سخت به پیروزی یک بر صفر دست یافت.
در نیمه نخست حملات مدافع عنوان قهرمانی به گل منتهی نشد و کارلوس کامنی دروازه بان مالاگا در کنار مدافعان این تیم ایستادگی خوبی مقابل ستاره های بارسلونا داشتند.

در نیمه دوم نیز مهاجمان نامدار بارسلونا بارها در امر گلزنی ناکامی بودند که در نهایت توماس فرمالن مدافع بلژیکی بارسلونا توانست در دقیقه 71 با ضربه ای مهار نشدنی دروازه مالاگا را باز کند.
بارسلونا این دیدار با ترکیب کلودیو براوو، توماس فرمالن، خاویر ماسکرانو، یوردی آلبا، سرخیو روبرتو، سرخیو بوسکتس، ایوان راکیتیچ، آندرس اینیستا، نیمار، لینول مسی و لوئیس سوارز آغاز کرد.
در نیمه دوم، رافینیا، ساندرو رامیرز و جرمی متئو به جای راکیتیچ، نیمار و فرمالن وارد میدان شدند. 
بارسلونا که هفته نخست نیز در زمین اتلتیکوبیلبائو به برتری یک بر صفر رسیده بود با کسب برتری مقابل مالاگا 6 امتیازی شد و مالاگا نیز یک امتیازی باقی ماند.

در دیگر دیدار، رئال سوسیداد در خانه خود مقابل اسپورتینگ گیخون با تساوی بدون گل متوقف شد. 
از دقایقی دیگر تیم فوتبال رئال مادرید پس از تساوی ناامیدکننده ای که در هفته اول مقابل اسپورتینگ گیخون داشت در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو از رئال بتیس پذیرایی می کند.
برچسب ها: بارسلونا ، اسپانیا
نام:
ایمیل:
* نظر: