bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۸۸۹
تاریخ انتشار: ۲۷ : ۱۵ - ۱۰ شهريور ۱۳۹۴
ضمن واکنش به صحبت‌های برانکو از عطش زیاد خود برای گلزنی و کسب عنوان آقای گلی گفت...
بامداد24/شهرام حیدری:

بهترین مهاجم فصل قبل لیگ برتر ایران که در چند هفته آغازین لیگ برتر از بهترین‌های تیم پرسپولیس بوده است و در حال حاضر در اردوی آماده‌سازی تیم ملی حضور دارد، ضمن واکنش به صحبت‌های برانکو از عطش زیاد خود برای گلزنی و کسب عنوان آقای گلی گفت.
به گزارش ورزش سه، مهدی طارمی در ابتدا گفت: آقای برانکو گفته که در من آن عطش گل زنی را نمی‌بیند. فکر کنم اگر تا انتهای فصل هم تلاش کند، باز هم در من آن عطش را نمی‌بیند. چون من آدمی هستم که بیشتر حس‌هایم درونی است و کمتر احساساتم را بروز می‌دهم، برای همین فکر نکنم که آقای برانکو تا آخر فصل این عطش را در من ببیند ولی سعی می‌کنم با گل‌هایم به او ثابت کنم که من این حس را دارم.


وی ادامه داد: آقای برانکو در مصاحبه‌ای عنوان کرده بود توقع دارد که من 15 گل در لیگ امسال بزنم. باید بگویم که من امیدوارم که این تعداد و حتی بیشتر هم بتوانم گل بزنم. بعد از آن‌که در لیگ گذشته به‌عنوان بهترین بازیکن انتخاب شدم با خودم شرط کردم که در لیگ پانزدهم، آقای گل شوم. الان هم حرف زدم و روی حرفم هم می‌ایستم.
طارمی افزود: فکر می‌کنم که این وقفه و تعطیلی لیگ بیشتر از همه به پرسپولیس ضربه می‌زند. چون تیم ما تازه در هفته پنجم نتیجه گرفت و تازه داشتیم در لیگ جا می‌افتادیم. فکر می‌کنم این وقفه باعث شود که بازیکنان ما از آمادگی و شرایط بازی فاصله بگیرند ولی خوب باید سعی کنیم با تمرینات بیشتر این مساله را جبران کنیم.


مهاجم بوشهری پرسپولیس ادامه داد: تیم ملی در اولین دیدار در مقدماتی جام جهانی مقابل ترکمنستان به نتیجه تساوی رسید. علتش این نبود که رقیب ما خیلی قوی بود، اتفاقا سطح فوتبال ترکمنستان خیلی از ما پایین‌تر بود اما اشتباه ما این بود که بعد از گل عقب کشیدیم و همین مساله هم باعث شد که گل بخوریم. در مقابل ترکمنستان هم هر چه از زمان بازی می‌گذشت، استرسش کمتر و بیشتر بر بازی حاکم می‌شد. بعد از آن هم توپ‌هایمان در گل نرفت و به تساوی رسیدیم.


مهدی طارمی گفت: من دیدم که آقای طاهری عنوان کرده بود که اگر هر هوادار هزار تومان به باشگاه کمک کند، مشکلات پرسپولیس حل می‌شود. من فکر نمی‌کنم که این کارها در شأن باشگاه قدیمی و ریشه‌داری مثل پرسپولیس باشد و امیدوارم که آقای طاهری هر چه زودتر بتواند بودجه‌ باشگاه را تامین کند. از ابتدای فصل با وجود باخت‌ها همه از عملکرد پرسپولیس تعریف می‌کنند. شاید هیچ‌کس خبر ندارد که بازیکنان ما در لیگ گذشته و این فصل هیچ پولی دریافت نکرده‌اند ولی بازیکنان ما آنقدر با‌غیرت هستند که تا امروز هیچ حرفی در این مورد نزده‌اند، بنابراین مسوولان هم باید فکری به حال مشکلات مالی بازیکنان بکنند.


وی در پایان گفت: علی دایی در رسانه‌ها عنوان کرده روزی که من طارمی را به پرسپولیس آوردم، همه از من انتقاد کردند و حالا او یکی از موثرترین‌های تیم است. طارمی در این مورد گفت: زمانی که آقای دایی من را به پرسپولیس آورد، من در لیگ یک دوازده گل زده بودم و با اختلاف یک گل، دومین گل‌زن لیگ یک شده بودم. من از اولین روز حضورم در تمرین همه تلاشم را کردم که عملکرد خوبی داشته باشم و بتوانم در ترکیب تیم بازی کنم. همین اتفاق هم افتاد و من در اولین بازی لیگ مقابل نفت دو دقیقه پایانی بازی به زمین آمدم. در بازی دوم مقابل فولاد 10 دقیقه بازی کردم و از بازی ذوب‌آهن دیگر توانستم در ترکیب پرسپولیس ثابت شوم و تا هفته‌های پایانی لیگ هم همین روند ادامه پیدا کرد. من باید خیلی خیلی از آقای دایی تشکر کنم. اگر او به من اعتماد نمی‌کرد و من را در پرسپولیس بازی نمی‌داد، جایگاه الانم را نداشتم. برای همین هم تا آخر عمر مدیون علی دایی هستم و امیدوارم مثل همیشه در زندگی و مربیگری موفق باشد.

نام:
ایمیل:
* نظر: