bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۹۹۰
تاریخ انتشار: ۲۴ : ۱۹ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۴
خلیج فارس: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: براساس بررسی نقشه های هواشناسی شرایط جوی این استان تا پایان هفته جاری ناپایدار خواهد بود.

بامداد24:
 پیام مساعدی درگفت وگو با ایرنا افزود: با تداوم ناپایداری شرایط جوی تا پایان هفته جاری در برخی ساعات بویژه بعد از ظهر و شب و درنقاط مرتفع استان بوشهر وقوع رعد و برق و رگبار شدید باران، تند باد لحظه ای همراه با ایجاد گرد و خاک پیش بینی می شود.

وی گفت: در 24 ساعت آینده نیز آسمان استان بوشهر صاف تا قسمتی ابری و همراه با رشد ابر خواهد بود و برای برخی از نقاط استان نیز رگبار باران، رعد و برق و تند باد لحظه ای همراه با ایجاد گرد و خاک پیش بینی می شود.

مساعدی با بیان اینکه برای نقاط ساحلی مه صبحگاهی پیش بینی می شود اضافه کرد: در مدت یاد شده ارتفاع موج نیز 30 تا 90 سانتی متر پیش بینی می شود که با ایجاد تند باد لحظه ای به 150 سانتی متر نیز خواهد رسید.

وی ادامه داد: در 24 آینده سرعت وزش باد 10 تا 32 کیلومتر در ساعت است که با وقوع تند باد لحظه ای به 48 کیلومتر در ساعت نیز خواهد رسید.

مساعدی اظهارداشت: درشبانه روز گذشته بیشترین دما در برازجان 43 و کمترین دما نیز در شهر جم 25 درجه سانتیگراد گزارش شده است.
نام:
ایمیل:
* نظر: